2020-10-18 16:00 Skövde IK - Lindlövens IF, Billingehov

Innan, under och efter matchen. Här diskuterar du Skövde IK:s matcher.
peter johansson
Reactions:
Posts: 1336
Joined: 31 Jan 2014, 18:52

Re: 2020-10-18 16:00 Skövde IK - Lindlövens IF, Billingehov

Post by peter johansson »

Ja det blev seger med nöd och näppe känns det som ännu en jämn match där dagens gäster Lindlöven inte behöver be om ursäkt för sin poäng alls jag tycker det var rättvist efter 60 min sedan är det 2 målisar som är fenomenala på att rädda straffar och många andra räddningar med för den delen där dom läser sönder straffskyttarna som BARA LÄGGER DEN LÄNGS MED ISEN den enda som ser detta är Lundmark som lägger den över benskydden så var 2 poäng kirrat bra där Lundmark ;)

Jag tycker sammantaget att det går alldeles för sakta emellanåt samtidigt som Lindlöven forecheckar sönder oss stundtals och med tanke på alla utvisningar och PP vi fick så borde vi avgjort detta på ett tidigt stadie kan man tycka men ändå gött att vinna till slut och det är ju en styrka som är bra att ha när man inte spelar felfritt och gör att vi ligger där vi ligger ;) :) :)
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: 2020-10-18 16:00 Skövde IK - Lindlövens IF, Billingehov

Post by Per-Erik Odh »

Såg ni när gästernas Lucas Jägbring gick ned i sin spagat vid två tillfällen i matchen?
För en annan som känner sig nöjd de gånger man lyckas sitta bredbent känns det rent övermänskligt att vara så fruktansvärt vig!

Lundmark gör det fint vid sin straff när han gör sin tempoväxling några meter framför mål och därmed sätter press på Jägbring så att han hur behärskat som helst kan lägga den över benskyddet. :thumbup:
/Perka
peter johansson
Reactions:
Posts: 1336
Joined: 31 Jan 2014, 18:52

Re: 2020-10-18 16:00 Skövde IK - Lindlövens IF, Billingehov

Post by peter johansson »

Per-Erik Odh wrote: 18 Oct 2020, 19:24 Såg ni när gästernas Lucas Jägbring gick ned i sin spagat vid två tillfällen i matchen?
För en annan som känner sig nöjd de gånger man lyckas sitta bredbent känns det rent övermänskligt att vara så fruktansvärt vig!

Lundmark gör det fint vid sin straff när han gör sin tempoväxling några meter framför mål och därmed sätter press på Jägbring så att han hur behärskat som helst kan lägga den över benskyddet. :thumbup:
Ja det var det jävligaste jag sett på länge när det gäller omöjliga räddningar all hyll till Jägbring och våran Wallin som hjälptes åt att hålla siffrorna nere :clap: :clap: :clap: :clap: men våran Wallin var enda vinnaren då vi vann matchen :twisted: :lol: :lol:
Post Reply