2020-02-16 kl. 16.00 Skövde IK – Nybro Vikings IF, Billingehov

Innan, under och efter matchen. Här diskuterar du Skövde IK:s matcher.
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: 2020-02-16 kl. 16.00 Skövde IK – Nybro Vikings IF, Billingehov

Post by Per-Erik Odh »

Fruktansvärt jobbigt ikväll :(

Som jag ser matchen så försökte man nog så gott man kunde men räckte helt enkelt inte till. Nybro var helt enkelt bättre.

I backspegeln tror jag att man kommer säga okej om säsongen ty det går inte att trolla med knäna hur gärna man än vill det.

Grattis till Henke som var ett mycket bra val till "Årets spelare"
/Perka
Marcus Lundgren
Reactions:
Posts: 1569
Joined: 31 Jan 2014, 08:31

Re: 2020-02-16 kl. 16.00 Skövde IK – Nybro Vikings IF, Billingehov

Post by Marcus Lundgren »

Per-Erik Odh wrote: 16 Feb 2020, 20:38 Fruktansvärt jobbigt ikväll :(

Som jag ser matchen så försökte man nog så gott man kunde men räckte helt enkelt inte till. Nybro var helt enkelt bättre.

I backspegeln tror jag att man kommer säga okej om säsongen ty det går inte att trolla med knäna hur gärna man än vill det.

Grattis till Henke som var ett mycket bra val till "Årets spelare"
Trolla med knäna ska inte behövas med denna trupp.

Jag menar,
Thegel, Nyman, Santesson, Henriksson frammåt, Brandhammar, Thilander och målvakterna defensivt, det här ska gå att få in till ett play-off.

Plus bredspelarna som i många fall inte är dåliga.

Jag har gnällt lite över spelidén i princip hela säsongen, ett tag kändes det som jag blev motbevisad. Men nu känner jag att jag hade rätt.

Man har en "checka hårt och hoppas på det bästa" spelidé, det tycker jag är synd för det finns mycket spelskicklighet i laget.
peter johansson
Reactions:
Posts: 1336
Joined: 31 Jan 2014, 18:52

Re: 2020-02-16 kl. 16.00 Skövde IK – Nybro Vikings IF, Billingehov

Post by peter johansson »

Marcus Lundgren wrote: 16 Feb 2020, 20:52
Per-Erik Odh wrote: 16 Feb 2020, 20:38 Fruktansvärt jobbigt ikväll :(

Som jag ser matchen så försökte man nog så gott man kunde men räckte helt enkelt inte till. Nybro var helt enkelt bättre.

I backspegeln tror jag att man kommer säga okej om säsongen ty det går inte att trolla med knäna hur gärna man än vill det.

Grattis till Henke som var ett mycket bra val till "Årets spelare"
Trolla med knäna ska inte behövas med denna trupp.

Jag menar,
Thegel, Nyman, Santesson, Henriksson frammåt, Brandhammar, Thilander och målvakterna defensivt, det här ska gå att få in till ett play-off.

Plus bredspelarna som i många fall inte är dåliga.

Jag har gnällt lite över spelidén i princip hela säsongen, ett tag kändes det som jag blev motbevisad. Men nu känner jag att jag hade rätt.

Man har en "checka hårt och hoppas på det bästa" spelidé, det tycker jag är synd för det finns mycket spelskicklighet i laget.
Bara att instämma i det du skriver Marcus ;)
Post Reply