2019-11-17 kl. 16:00 Skövde IK - Forshaga IF, Billingehov

Innan, under och efter matchen. Här diskuterar du Skövde IK:s matcher.
Urban Stahel
Reactions:
Posts: 1733
Joined: 30 Jan 2014, 21:35

Re: 2019-11-17 kl. 16:00 Skövde IK - Forshaga IF, Billingehov

Post by Urban Stahel »

Marcus Lundgren wrote: 17 Nov 2019, 22:47
Göran Strid wrote: 17 Nov 2019, 22:35 Skäms lite efter att ha läst Perkas inlägg. Så klart att Brandhammar, Erlandsson och Viktor A skall ingå i min skara av lirare som sticker ut lite extra och så har gjort inte bara i denna match och det är det som räknas! :clap:
Brandhammar blandar och ger lite för mycket, även om man såklart ser att han har väldigt mycket hockey i sig.
Viktor är säsongens spelare utan tvekan om ni frågar mig. Han har gett oss chansen i VARENDA match han står, och mot bois vann han ta mig fan matchen nästan på egen hand!
Erlandsson är jag dock inte riktigt överens med er om, absolut att han åker mycket och kämpar och sliter. Men jag kan tycka att det ibland blir lite för mycket åkande när det inte behövs vilket gör att han hamnar ur position vilket sätter andra spelare i knipa då de får försöka täcka upp.

Och för att det inte ska misstolkas, jag har absolut ingenting emot Erlandsson och jag tycker han gör ett jättebra jobb. Det jag inte är överens med er om är att han ska höra till skaran "spelare som sticker ut".
Ja vad olika man ser på huruvida en spelare höjer sig över mängden...Själv håller jag Erlandsson som en som verkligen sticker ut,han har utvecklats något enormt i år!
David Johansson
Reactions:
Posts: 413
Joined: 15 Feb 2014, 18:50

Re: 2019-11-17 kl. 16:00 Skövde IK - Forshaga IF, Billingehov

Post by David Johansson »

bois är definitivt klara för allettan efter 3-0 i kväll mot Borlänge 19p ner till Strecket med 18p kvar att spela om

Jag har sagt innan säsongen att jag tror att Skövde blir en av de fem, Vilket det ser ut att bli
Post Reply