2019-10-02 kl. 19:00 Skövde IK – Köping HC, Billingehov

Innan, under och efter matchen. Här diskuterar du Skövde IK:s matcher.
peter johansson
Reactions:
Posts: 1336
Joined: 31 Jan 2014, 18:52

Re: 2019-10-02 kl. 19:00 Skövde IK – Köping HC, Billingehov

Post by peter johansson »

Ja ska man ge ris får man även ge ros och trots att jag ej såg matchen så blir jag riktigt glad när laget studsar tillbaka imponerande att slå Köping som på pappret borde vara med och fightas om en plats bland de 5 som vi nu är ju :lol: :lol: :lol:
Rickard Dahl
Reactions:
Posts: 561
Joined: 30 Jan 2014, 22:49

Re: 2019-10-02 kl. 19:00 Skövde IK – Köping HC, Billingehov

Post by Rickard Dahl »

Per-Erik Odh wrote: 02 Oct 2019, 22:25 Glömde ju, Rickard Dahl är bara så grym när han pratar med spelarna vid eftersnacket. Vi skall vara glada över en sådan kraft i Skövde IK som kombinerar hockeykunnade med talets gåva. Han är värd en större publik. Kanoners :thumbup:
Stort tack Perka! :) :) Trots mitt sena svar så värmde det ordentligt, och gör mig bara mer taggad (om man nu kan vara det :D). Tack!
Rickard Dahl
Reactions:
Posts: 561
Joined: 30 Jan 2014, 22:49

Re: 2019-10-02 kl. 19:00 Skövde IK – Köping HC, Billingehov

Post by Rickard Dahl »

Göran Strid wrote: 03 Oct 2019, 08:07 Glömde att nämna ett namn till och det är domaren, David Gustafsson. Utmärkt! Höll matchen på en alldeles lagom nivå, där det kunde ges och tas! Gjorde han ett enda misstag? Äras den som äras bör och så skall det vara och inte bara att när domaren oftast nämns så är det något negativt.

Ja en till då, och det är Richard (och bisittaren), som kommenterar matcherna på ett alldeles lagom sätt på rätt nivå med referatet, tyckanden och bakgrundssnack. :clap:
Stort tack Göran! :) :) Jag hade Daniel Lilja med mig som bisittare den här matchen (ska hälsa honom detta!), som tillsammans med mig, Juha Ojajärvi, Robin Hallerström (och givetvis Björn Fröberg på ett hörn) numera är en del av SIK webb-tv:s ensemble.
Post Reply