2019-01-13 16:00 Kumla HC - Skövde IK, ICA Maxi Arena

Innan, under och efter matchen. Här diskuterar du Skövde IK:s matcher.
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5303
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: 2019-01-13 16:00 Kumla HC - Skövde IK, ICA Maxi Arena

Post by Per-Erik Odh »

Har inte sett en sekund av matchen så det är ju svårt att uttala sig men att avfärda Kumla med 0-4 på bortaplan gör man inte utan att göra det riktigt bra. Så jävla kul :clap: :clap: :clap:

Detta innebär att det är seriens nuvarande etta och två i Lindlöven och Skövde IK som möts på onsdag. Med tanke på att det också är just dessa två lag som har en match mindre spelad innebär ju en seger för något av lagen att man i teorin rycker lite i en jättetät tabell. Det är ju mötet mellan dessa två i första omgången som ännu inte spelats. Spännande förutsättningar :)
/Perka
peter johansson
Reactions:
Posts: 1330
Joined: 31 Jan 2014, 18:52

Re: 2019-01-13 16:00 Kumla HC - Skövde IK, ICA Maxi Arena

Post by peter johansson »

Bara att instämma med föregående talare Perka !! riktigt starkt jobbat och det jag tänkte på när jag såg fredagsmatchen var att dom spelade mycket enklare i försvarszon och därmed minimerade misstagen och dessutom har vi ju nu TVÅ starka målisar vilket är otroligt viktigt..................nu åker vi upp och luggar Lindlöven på TRE poäng på onsdag tycker jag ;) ;) ;)
David Johansson
Reactions:
Posts: 394
Joined: 15 Feb 2014, 18:50

Re: 2019-01-13 16:00 Kumla HC - Skövde IK, ICA Maxi Arena

Post by David Johansson »

Starkt kämpat,

Sjukt jämn serie, nu handlar det om att framför allt inte tappa onödiga poäng, Detta kan skilja på PO uppåt eller negativt kval
Post Reply