Hav tröst!

Ishockey i allmänhet och Skövde IK i synnerhet
Urban Stahel
Reactions:
Posts: 1742
Joined: 30 Jan 2014, 21:35

Re: Hav tröst!

Post by Urban Stahel »

Alltid lika trevlig läsning Göran :thumbup:
peter johansson
Reactions:
Posts: 1338
Joined: 31 Jan 2014, 18:52

Re: Hav tröst!

Post by peter johansson »

Göran Strid wrote: 21 Aug 2020, 07:27 Dags för avslut! Nu känns det som att det är läge att sätta punkt för "Hav tröst". Tråden tog sin början i mars, när vi alla var i ett slags chocktillstånd och visste varken ut eller in. Idrott? Hockey? Blir det någon säsong? Hur länge kommer detta att hålla på? Jag tryckte lite på tangenterna och i avsaknad av att prata med någon just då om till exempel hockeyn och kommande säsong. Tänkte ett steg till och sökte en egen tröst i raderna om att vi måste se framåt och försökte också rikta blicken på andra sidan sargen och så gav det ena det andra.

Nu närmar vi oss säsongen på allvar, som faktiskt verkar bli av och andra trådar få ta över mina och andras funderingar. Och visst ser det ut som att Skövde IK har något intressant på gång. Det tycker för övrigt inte bara jag utan även experter som till exempel parhästarna Mikael Mjörnberg och Henrik Skoglund i Hockeysverige. Får vi sedan möjlighet att köpa rabatterade paket till webbsändningarna, något som verkar vara på gång så blir det ännu bättre!

Tack för visat intresse och uppskattande mail och telefonsamtal och flera besök på tråden än vad jag någonsin kunde drömma om. Lite kul också att andra än bara Skövde-supportar hört av sig och då inte bara från Skaraborg. Sådant glädjer givetvis en gammal åsiktsmaskin som lider av skrivklåda!

Trevlig helg!
Tack för inläggen bäste herr Strid det har varit ett nöje att läsa dessa hoppas att du återkommer med någon ny härlig tråd framöver ;) ;) :clap: :clap: :clap:
Gunwaldh Johansson
Reactions:
Posts: 6067
Joined: 29 Jan 2014, 17:15

Re: Hav tröst!

Post by Gunwaldh Johansson »

Kan bara hålla med dom övriga. Tack Göran!
Post Reply