Studio Hockeyettan

Ishockey i allmänhet och Skövde IK i synnerhet
Niklas Hjalmarsson
Reactions:
Posts: 1820
Joined: 30 Jan 2014, 22:55

Re: Studio Hockeyettan

Post by Niklas Hjalmarsson »

Per-Erik Odh wrote: 16 Jan 2020, 21:22 Nu får allettan all fokus i Studio Hockeyettan. Naturligtvis roligt för oss som är i allettan men oj så nedpissad man måste känna sig om man lirar fortsättningserierna.
Var det värt att lyssna igenom det då?

Tycker tyvärr att det varit ganska flummigt och ointressant hittills, och alldeles för stort fokus på de minst intressanta serierna (om man ser till publiksiffror på matcherna) östra & norra!
Silly season is just another season!
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Studio Hockeyettan

Post by Per-Erik Odh »

Niklas Hjalmarsson wrote: 16 Jan 2020, 23:51
Per-Erik Odh wrote: 16 Jan 2020, 21:22 Nu får allettan all fokus i Studio Hockeyettan. Naturligtvis roligt för oss som är i allettan men oj så nedpissad man måste känna sig om man lirar fortsättningserierna.
Var det värt att lyssna igenom det då?

Tycker tyvärr att det varit ganska flummigt och ointressant hittills, och alldeles för stort fokus på de minst intressanta serierna (om man ser till publiksiffror på matcherna) östra & norra!
Jag tyckte avsnittet var ok att kolla. Och är det bara allettan södra som är intressant så skippar man första halvan.

I första halvan hade de förresten en gäst och det var kul att höra honom säga precis samma sak som Hellas kring scouting av motståndarna.
/Perka
Niklas Hjalmarsson
Reactions:
Posts: 1820
Joined: 30 Jan 2014, 22:55

Re: Studio Hockeyettan

Post by Niklas Hjalmarsson »

Per-Erik Odh wrote: 17 Jan 2020, 06:12
Niklas Hjalmarsson wrote: 16 Jan 2020, 23:51
Per-Erik Odh wrote: 16 Jan 2020, 21:22 Nu får allettan all fokus i Studio Hockeyettan. Naturligtvis roligt för oss som är i allettan men oj så nedpissad man måste känna sig om man lirar fortsättningserierna.
Var det värt att lyssna igenom det då?

Tycker tyvärr att det varit ganska flummigt och ointressant hittills, och alldeles för stort fokus på de minst intressanta serierna (om man ser till publiksiffror på matcherna) östra & norra!
Jag tyckte avsnittet var ok att kolla. Och är det bara allettan södra som är intressant så skippar man första halvan.

I första halvan hade de förresten en gäst och det var kul att höra honom säga precis samma sak som Hellas kring scouting av motståndarna.
Då får jag nog skumma igenom det då.... :thumbup:
Silly season is just another season!
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Studio Hockeyettan

Post by Per-Erik Odh »

Wow, vad har hänt med Matte i dagens avsnitt. Idag tycker jag att han gör en riktigt bra insats :clap:
/Perka
Niklas Hjalmarsson
Reactions:
Posts: 1820
Joined: 30 Jan 2014, 22:55

Re: Studio Hockeyettan

Post by Niklas Hjalmarsson »

Per-Erik Odh wrote: 23 Jan 2020, 22:54 Wow, vad har hänt med Matte i dagens avsnitt. Idag tycker jag att han gör en riktigt bra insats :clap:
Ja verkligen :crazy: , hade noll koll på bois iallafall!
Han sa att bois Bp var kass (88% är inte kass enligt mig)!!
Silly season is just another season!
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Studio Hockeyettan

Post by Per-Erik Odh »

Bra avsnitt idag där Challe Berglund och Micke Mjörnberg låter som att de kan sin sak bägge två :thumbup:
/Perka
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Studio Hockeyettan

Post by Per-Erik Odh »

Studio Hockeyetten har kickat igång igen :clap:
/Perka
Post Reply