Veckans match!

Ishockey i allmänhet och Skövde IK i synnerhet
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Veckans match!

Post by Per-Erik Odh »

Ja det kunde ju ha gått lite hur som helst men jag tycker Tranås förtjänade segern mer än att Mariestad skulle få till en kvittering. Men det jag tar med mig från matchen är spelarintervjun i andra periodpausen med en Mariestadsspelare, På frågan om tränarbytet hade påverkat spelet så svarade han att "ja nu går de inte på allt utan nöjer sig med femti/femti puckarna. Så sa han inte ordagrant men det var ändå det han sade.
Vad kul att Mariestad börjar spela lite strukturerad Skövdehockey tänkte jag då :roll: :mrgreen: :think:
/Perka
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Veckans match!

Post by Per-Erik Odh »

Veckans match mellan Halmstad och Troja slutar 5-3 till Troja efter sista i tom bur. Noteringar från matchen är att den döms av Skövdekillen Johan Wedin som gör det bra och en till som gör det bra idag är Carl-Johan Sjögren :clap:
/Perka
Niklas Hjalmarsson
Reactions:
Posts: 1820
Joined: 30 Jan 2014, 22:55

Re: Veckans match!

Post by Niklas Hjalmarsson »

Per-Erik Odh wrote: 10 Feb 2020, 21:19 Veckans match mellan Halmstad och Troja slutar 5-3 till Troja efter sista i tom bur. Noteringar från matchen är att den döms av Skövdekillen Johan Wedin som gör det bra och en till som gör det bra idag är Carl-Johan Sjögren :clap:
Vad kul att Wedin fick göra en bra match då, för i Mariestad sist var han inte bra!
Som tur är, var han lika dålig åt båda håll! :clap:
Silly season is just another season!
Post Reply