2017-11-12 16:00 Grums IK - Skövde IK, Billerudhallen

Innan, under och efter matchen. Här diskuterar du Skövde IK:s matcher.
Marcus Lundgren
Reactions:
Posts: 1569
Joined: 31 Jan 2014, 08:31

Re: 2017-11-12 16:00 Grums IK - Skövde IK, Billerudhallen

Post by Marcus Lundgren »

Anders Åstebro wrote:
Marcus Lundgren wrote:
Bra! Då jag lyckades med konststycket att kolla "hela" webbsändningen men missa alla 3 SIK-Mål :D
Marcus,
Det där måste nästan vara årets bedrift i den kategorin... :mrgreen:
Ja.. Ett toabesök ställde till det på de två första, sista målet missade jag då streamen hade fryst under pausen vilket jag inte märkte först då det ju ändå var tyst och paus så att säga :D
Anders Åstebro
Reactions:
Posts: 983
Joined: 27 Jan 2014, 22:12

Re: 2017-11-12 16:00 Grums IK - Skövde IK, Billerudhallen

Post by Anders Åstebro »

Marcus Lundgren wrote:
Anders Åstebro wrote:
Marcus Lundgren wrote:
Bra! Då jag lyckades med konststycket att kolla "hela" webbsändningen men missa alla 3 SIK-Mål :D
Marcus,
Det där måste nästan vara årets bedrift i den kategorin... :mrgreen:
Ja.. Ett toabesök ställde till det på de två första, sista målet missade jag då streamen hade fryst under pausen vilket jag inte märkte först då det ju ändå var tyst och paus så att säga :D
LoL.....
Det där tycks fungera för fler än för mig då med andra ord... :mrgreen:
En nödvändig drill vid live upplevelse på Billingehov och vips så hör man resterande publik ljubla över ännu ett mål av SIK.... ;)
Göran Strid
Reactions:
Posts: 3766
Joined: 30 Jan 2014, 20:33

Re: 2017-11-12 16:00 Grums IK - Skövde IK, Billerudhallen

Post by Göran Strid »

Marcus Lundgren wrote:Bra! Då jag lyckades med konststycket att kolla "hela" webbsändningen men missa alla 3 SIK-Mål :D
Jag har faktiskt varit med om något ganska svårslaget. Jag var för många år sedan på plats i Björkängshallen och såg Huddinge-Vita Hästen. I början på andra perioden var ställningen 1-1 och avvaktande spel. Såg lugnt ut, så jag smet ut bakom läktaren och köpte korv, för nu var kön kort. Hörde lite applåder och rop, men inget oroande...när jag kommer tillbaka efter några minuter ser jag på resultattavlan och där står det 5-1. :shock:
Marcus Lundgren
Reactions:
Posts: 1569
Joined: 31 Jan 2014, 08:31

Re: 2017-11-12 16:00 Grums IK - Skövde IK, Billerudhallen

Post by Marcus Lundgren »

Anders Åstebro wrote:
LoL.....
Det där tycks fungera för fler än för mig då med andra ord... :mrgreen:
En nödvändig drill vid live upplevelse på Billingehov och vips så hör man resterande publik ljubla över ännu ett mål av SIK.... ;)
Ja det där har man kört med många gånger då det kändes som att det oftare blev mål när man var iväg! :D
Göran Strid wrote: Jag har faktiskt varit med om något ganska svårslaget. Jag var för många år sedan på plats i Björkängshallen och såg Huddinge-Vita Hästen. I början på andra perioden var ställningen 1-1 och avvaktande spel. Såg lugnt ut, så jag smet ut bakom läktaren och köpte korv, för nu var kön kort. Hörde lite applåder och rop, men inget oroande...när jag kommer tillbaka efter några minuter ser jag på resultattavlan och där står det 5-1. :shock:
Låter svårslaget ja! :D
Post Reply