SIK-podden

Ishockey i allmänhet och Skövde IK i synnerhet
Post Reply
Johan Nykvist
Reactions:
Posts: 1241
Joined: 02 Feb 2014, 14:01

Re: SIK-podden

Post by Johan Nykvist »

Otroligt bra jobb Dahl och Ljungberg.
Riktigt intressant och finns det något mera att säga än Göran Strid. Vilken fantastisk förenings mäniska och privat person överlag. Tack för alla år och allt du gjort med ditt engagemang för klubben Göran. Inget annat att säga.
Valar Morghulis!
Valar Dohaeris!
Mattias Sjöberg
Reactions:
Posts: 99
Joined: 18 Aug 2014, 19:04

Re: SIK-podden

Post by Mattias Sjöberg »

Nyss lyssnat klart på del 2 av podden med Göran Strid. En kännbar förlust för föreningen att tappa en sådan kraft. Men jag tror på Skövde IK. Får känslan av att klubben verkligen vill åstadkomma någonting.
Urban Stahel
Reactions:
Posts: 1747
Joined: 30 Jan 2014, 21:35

Re: SIK-podden

Post by Urban Stahel »

Helt klart det bästa ni gjort grabbar.underbart skoj att höra Göran!
Gunwaldh Johansson
Reactions:
Posts: 6077
Joined: 29 Jan 2014, 17:15

Re: SIK-podden

Post by Gunwaldh Johansson »

Vart en trevlig lyssning av denna sändning. Bra jobbat grabbar!
Johan Nykvist
Reactions:
Posts: 1241
Joined: 02 Feb 2014, 14:01

Re: SIK-podden

Post by Johan Nykvist »

Även del 2 en magnifik föreställning. Riktigt bra.
Valar Morghulis!
Valar Dohaeris!
Anders Edman
Reactions:
Posts: 1034
Joined: 12 Jun 2014, 07:59

Re: SIK-podden

Post by Anders Edman »

Instämmer i hyllningarna. Mycket bra och framförallt mycket intressant. Bra och relevanta frågor levereras i en skön form och ett lagom bra tempo. Ja Göran Strid är en människa med många strängar på sin lyra och en fantastisk historieberättare. Ska bli intressant att se vem som tar över rodret för SIK skutan framöver.
Rickard Dahl
Reactions:
Posts: 561
Joined: 30 Jan 2014, 22:49

Re: SIK-podden

Post by Rickard Dahl »

Tack för all positiv respons, vi är överväldigade och väldigt glada för det! :D Det kändes väldigt privilegierat att få sitta ned med Göran och lyssna på allt intressant han hade att berätta, och lika kul kändes det att få dela med sig av det till er, tack Göran och tack till alla ni som lyssnat! :)

SIK-podden trummar fortsatt på i sin sakta mak, vem nästa intervju-objekt blir får vi se, på återseende! ;)
Ingvar Persson
Reactions:

Re: SIK-podden

Post by Ingvar Persson »

Tack för en mycket upplysande intervju med Gran Strid, Där fick jag mycket information som jag tidigare inte kände till.
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5339
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: SIK-podden

Post by Per-Erik Odh »

Rent konkret vet vi ju tre träningsmatcher nu ;)
/Perka
Kristoffer Bennemyr
Reactions:
Posts: 192
Joined: 27 Jan 2014, 19:47
Location: Skövde

Re: SIK-podden

Post by Kristoffer Bennemyr »

Per-Erik Odh wrote:Rent konkret vet vi ju tre träningsmatcher nu ;)
Då vet jag fler träningsmatcher än dig Perka ;)
Vi ska möta Vimmerby borta och hemma på försäsongen oxå..
För Rebellerna I Tiden!
Urban Stahel
Reactions:
Posts: 1747
Joined: 30 Jan 2014, 21:35

Re: SIK-podden

Post by Urban Stahel »

Tack för ännu en kanon pod grabbar,hoppas nästa avsnitt har den färdiga truppen ni kan snacka om :)
Anders Edman
Reactions:
Posts: 1034
Joined: 12 Jun 2014, 07:59

Re: SIK-podden

Post by Anders Edman »

Håller med Urban till 100%. Kanonbra och mycket lyssningsvärd ! En ide som i alla fall jag hade gillat är om ni kunde tänka er att ha ett avsnitt med gamla SIK profiler. Typ..Arto Vesala, Anders Sandberg, Peder Åstemo, Jan-Allan Klang, Anders Sandberg, Conny Andersson m.fl. Vore kul att få höra vad de gör idag, om de följer Siken, lite goa minnen från tältets glansdagar, kvalet till Elitserien mm mm. Ni är jag ju gammal men kanske att även andra hade tyckt att det skulle vara kul att lyssna på ?

Bra jobbat av er, ser fram emot mer :).
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5339
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: SIK-podden

Post by Per-Erik Odh »

Jättekul lyssning och framförallt gillar jag delen med Hasse. Jag uppfattar honom som en väldigt rak, ärlig och sympatisk person och är det någon som verkligen borde få uppleva en riktigt bra säsong är han absolut en av dem!

Gubbarna ber om kritik och här kommer naturligtvis det 8-)
Min upplevelse av podden är att det finns utvecklingspotential vad det gäller ljudet. I övrigt gör ni ett bra jobb :)
/Perka
Jani Eriksson
Reactions:
Posts: 547
Joined: 03 Feb 2014, 12:58
Location: Skövde

Re: SIK-podden

Post by Jani Eriksson »

Intervju delen med Hasse var de lite svårt att höra.. Låter som de långt ifrån och att de väldigt lågt.. Så håller med Perka att ljudet är något som man kan jobba på :D Annars klockrent.. Ser fram emot nästa avsnitt.. :D
Rickard Dahl
Reactions:
Posts: 561
Joined: 30 Jan 2014, 22:49

Re: SIK-podden

Post by Rickard Dahl »

Urban Stahel wrote:Tack för ännu en kanon pod grabbar,hoppas nästa avsnitt har den färdiga truppen ni kan snacka om :)
Stort tack Urban! :D Ja det hoppas vi på, om inte så lär det bjuda på en del andra godsaker. ;)
Post Reply