Tidningsartiklar & Övrig media

Ishockey i allmänhet och Skövde HC i synnerhet
Urban Stahel
Reactions:

Re: Tidningsartiklar

Post by Urban Stahel »

Ingvar Persson wrote: 21 Oct 2024, 18:58 Perka
Uppenbara lögner måste man försvara sig mot, hur enkelt är det inte att gå in på oxarnas gästbok och läsa om jag ljugit där. Så enkelt är det att söka sanningen. Jag köper inte försök till invecklade bortförklaringar.
Eftersom lekskoleläraren Lars Hildegard håller på med gammal skåpmat så kan han väl repetera den långa skojiga sagan om skotträning som var riktad direkt till mig, där visar har verkligen sin klass.
Vem har sagt att du inte får skriva om fotboll på vårat forum?Du kan skriva så mycket du vill,men under rätt ämnestråd..Fotboll borde vara under bullshit..Fattar du nu vad du missade?
Ingvar Persson
Reactions:

Post by Ingvar Persson »

Det är helt upp till dig Lars, det är ju du som kör med minst två år gammal skåpmat.Så länge du fortsätter med det så kanske jag letar upp din gamla saga och visar den här. Troligtvis förstår de flesta då varför jag kallar dig lekskolelärare.
Lars Hildegard
Reactions:

Post by Lars Hildegard »

Ingvar Persson wrote: 21 Oct 2024, 19:22 Det är helt upp till dig Lars, det är ju du som kör med minst två år gammal skåpmat.Så länge du fortsätter med det så kanske jag letar upp din gamla saga och visar den här. Troligtvis förstår de flesta då varför jag kallar dig lekskolelärare.
Gör det! Jag läser gärna :thumbup:
Lars Hildegard
Reactions:

Post by Lars Hildegard »

Urban Stahel wrote: 21 Oct 2024, 19:17
Ingvar Persson wrote: 21 Oct 2024, 18:58 Perka
Uppenbara lögner måste man försvara sig mot, hur enkelt är det inte att gå in på oxarnas gästbok och läsa om jag ljugit där. Så enkelt är det att söka sanningen. Jag köper inte försök till invecklade bortförklaringar.
Eftersom lekskoleläraren Lars Hildegard håller på med gammal skåpmat så kan han väl repetera den långa skojiga sagan om skotträning som var riktad direkt till mig, där visar har verkligen sin klass.
Vem har sagt att du inte får skriva om fotboll på vårat forum?Du kan skriva så mycket du vill,men under rätt ämnestråd..Fotboll borde vara under bullshit..Fattar du nu vad du missade?
Detta kommer du inte få svar på, tyvärr. Ingvar gillar inte att bli överbevisad.
Ingvar Persson
Reactions:

Post by Ingvar Persson »

Urban Stahel
Här är en exakt avskrift av vad jag skrev på oxarnas gästbok.

Försökte skriva om Skövde AIK under rubriken tidningsartiklar på rebellernas forum,
,men det blev inte godkänt.

Urban: Kan du peka på var jag i detta ljuger jag rakt av som du skriver.
Urban Stahel
Reactions:

Post by Urban Stahel »

Ingvar Persson wrote: 22 Oct 2024, 10:28 Urban Stahel
Här är en exakt avskrift av vad jag skrev på oxarnas gästbok.

Försökte skriva om Skövde AIK under rubriken tidningsartiklar på rebellernas forum,
,men det blev inte godkänt.

Urban: Kan du peka på var jag i detta ljuger jag rakt av som du skriver.
Ja du undviker att nämna en ganska viktig detalj...ATT DEN TRÅDEN LIGGER I KATEGORIN ALLMÄNT OM HOCKEY...En ganska viktig detalj du inte nämner
Ingvar Persson
Reactions:

Post by Ingvar Persson »

Ja du Urban, med hjälp av märkliga undanflykter så får man tydligen skriva att någon ljuger hur mycket man önskar. Jag måste lära mig om detta. Och vill därmed påstå att du ljuger om att jag ljuger på oxarnas gästbok.
Urban Stahel
Reactions:

Post by Urban Stahel »

Ingvar Persson wrote: 22 Oct 2024, 12:14 Ja du Urban, med hjälp av märkliga undanflykter så får man tydligen skriva att någon ljuger hur mycket man önskar. Jag måste lära mig om detta. Och vill därmed påstå att du ljuger om att jag ljuger på oxarnas gästbok.
Om du erkänner att du skrev om fotbollen under fel ämne,då ber jag om ursäkt för det jag skrev.
Ingvar Persson
Reactions:

Post by Ingvar Persson »

Men snälla Urban, det var inte frågan om att jag skrev om fotboll på fel ställe, utan frågan var om jag ljög på oxarnas forum, varför kan du inte förstå att jag kraftigt ogillar att kallas lögnare.
Lars Hildegard
Reactions:

Post by Lars Hildegard »

Ingvar Persson wrote: 22 Oct 2024, 13:34 Men snälla Urban, det var inte frågan om att jag skrev om fotboll på fel ställe, utan frågan var om jag ljög på oxarnas forum, varför kan du inte förstå att jag kraftigt ogillar att kallas lögnare.
Säga vad man vill om dig Ingvar, men det går inte att ta ifrån dig att du är enveten :P
Per-Erik Odh
Reactions:

Post by Per-Erik Odh »

Ingvar Persson wrote: 22 Oct 2024, 13:34 Men snälla Urban, det var inte frågan om att jag skrev om fotboll på fel ställe, utan frågan var om jag ljög på oxarnas forum, varför kan du inte förstå att jag kraftigt ogillar att kallas lögnare.
Sjunde inlägget nu från Ingvar sedan han senast slutade skriva. Kan han ha bluffat med sitt löfte?
/Perka
Lars Hildegard
Reactions:

Post by Lars Hildegard »

Per-Erik Odh wrote: 22 Oct 2024, 15:10
Sjunde inlägget nu från Ingvar sedan han senast slutade skriva. Kan han ha bluffat med sitt löfte?
Vill bara tala om att jag nu har lämnat Oxarnas forum (för alltid denna gång)
Det brukar inte gå så bra... :silent:
Ingvar Persson
Reactions:

Post by Ingvar Persson »

Har du inga nyheter Lars eller är förrådet tomt nu.
Lars Hildegard
Reactions:

Post by Lars Hildegard »

Ingvar Persson wrote: 22 Oct 2024, 18:02 Har du inga nyheter Lars eller är förrådet tomt nu.
Vad vill du veta?
Om vi pratar nyheter så fick den gamle boisaren Helmersson sparken från Västerås för några dagar sedan. Var läste jag det? I tidningen! Så lämpligt att lägga det i tråden som heter "Tidningsartiklar" :idea:
Per-Erik Odh
Reactions:

Post by Per-Erik Odh »

Lite kul läsning i SLA från den lokala hockeyn kombinerat med en SIK profil. Adam Thilander pratar om sin första tid som tränare för Falköping.

https://www.sla.se/2024/10/22/tidigare- ... ing-56831/
/Perka
Post Reply