Har varit flera negativa insändare genom åren i sla angående Siks ekonomi och framför allt under konstruktionen. Men mej veterligen har aldrig läst nåt negativt om IFK och hur dom sköter sin ekonomi. Konstigt?!Ingvar Persson wrote:Absolut Tobias. Är faktiskt förvånad att SLA tar in en insändare med så mycket negativa skriverier om en idrottförening.Tobias Thurén wrote:Behöver inte vara nån raketforskare direkt att förstå att "Ronny" inte tycker om SIK nåt vidare. Bara namnet, Ronny? Hmm.. Kunde väl lika gärna skrivit dit rockstar oxå? Mariestadsbo så det skriker om det! Håller tummarna för en förening som inte skött sin ekonomi och klagar på nästa som han inte har en susning om hur deras är. Bravo Ronny!
Tidningsartiklar & Övrig media
-
- Reactions:
Re: Tidningsartiklar
-
- Reactions:
Tobias inte det minsta konstigt i IFK, s fall.Tobias Thurén wrote:Har varit flera negativa insändare genom åren i sla angående Siks ekonomi och framför allt under konstruktionen. Men mej veterligen har aldrig läst nåt negativt om IFK och hur dom sköter sin ekonomi. Konstigt?!Ingvar Persson wrote:Absolut Tobias. Är faktiskt förvånad att SLA tar in en insändare med så mycket negativa skriverier om en idrottförening.Tobias Thurén wrote:Behöver inte vara nån raketforskare direkt att förstå att "Ronny" inte tycker om SIK nåt vidare. Bara namnet, Ronny? Hmm.. Kunde väl lika gärna skrivit dit rockstar oxå? Mariestadsbo så det skriker om det! Håller tummarna för en förening som inte skött sin ekonomi och klagar på nästa som han inte har en susning om hur deras är. Bravo Ronny!
Kommer väll att skapa krigs rubriker om man bara nämner det minsta ofördelaktigt om (Hela) Skövde s stolthet.
Valar Morghulis!
Valar Dohaeris!
Valar Dohaeris!
- Per-Erik Odh
- Reactions:
-
- Reactions:
-
- Reactions:
Vilket inlägg och varför??Per-Erik Odh wrote:Inlägget är under utredning efter anmälan från forumanvändare
//Admin
- Per-Erik Odh
- Reactions:
Det var någon som blev väldans upprörd över mitt inlägg där jag skrev att det var ett svar på insändaren i SLA. Någon rättshaverist som kände sig utpekad kanske?Tobias Thurén wrote:Vilket inlägg och varför??Per-Erik Odh wrote:Inlägget är under utredning efter anmälan från forumanvändare
//Admin
/Perka
-
- Reactions:
Per-Erik Odh wrote:Det var någon som blev väldans upprörd över mitt inlägg där jag skrev att det var ett svar på insändaren i SLA. Någon rättshaverist som kände sig utpekad kanske?Tobias Thurén wrote:Vilket inlägg och varför??Per-Erik Odh wrote:Inlägget är under utredning efter anmälan från forumanvändare
//Admin
Sicket trams!
Skall man kalla detta för "David mot Goliat" tro?
Nej, det blir nog "rödmyran" mot "pissemyran" tror jag..."svartmyran" sållade jag bort för den hade losat direkt efter egen erfarenhet sedan unga år..

LoL, detta var ju en genialisk beskrivning av vad n myra kan vara efter vad man hade i minnet sedan man var en liten knudd...

- Per-Erik Odh
- Reactions:
Vet inte om jag vågar skriva utan att den där Boisfanatikern som hatar Skövde IK och är en IFK supporter skall känna sig träffad men i dagens SLA hade han, eller han o han, "Ronny" menar jag naturligtvis, insändare inne igen.
Och ja, även om "han Ronny" alltså, försöker linda in sina ord så lyser SIK hatet igenom anser jag. En riktig jävla idiot verkar "Ronny" vara
Förtydligande om "Ronny" Jag menar alltså inte David Johansson när jag skriver "Ronny"
Och ja, även om "han Ronny" alltså, försöker linda in sina ord så lyser SIK hatet igenom anser jag. En riktig jävla idiot verkar "Ronny" vara

Förtydligande om "Ronny" Jag menar alltså inte David Johansson när jag skriver "Ronny"
/Perka
-
- Reactions:
Ännu en läsvärd insändare i SLA idag av SIK-Ronny!
Silly season is just another season!
Ja nog är det läsvärt alltid Niklas.Niklas Hjalmarsson wrote:Ännu en läsvärd insändare i SLA idag av SIK-Ronny!
Stackaren verkar ha fått detta med tränarbyte på hjärnan.
Han borde skriva insändare om alla klubbar som byter tränare och varna dem för de stora ekonomiska följder det kan dra med sig.
-
- Reactions:
Det är rörande att se alla Boisare som lägger så mycket energi på SIK,det visar att vi betyder enormt mycket för erNiklas Hjalmarsson wrote:Ännu en läsvärd insändare i SLA idag av SIK-Ronny!

-
- Reactions:
Dito...Urban Stahel wrote:Det är rörande att se alla Boisare som lägger så mycket energi på SIK,det visar att vi betyder enormt mycket för erNiklas Hjalmarsson wrote:Ännu en läsvärd insändare i SLA idag av SIK-Ronny!
Är det inte märkligt att Boisare enbart skriver om Skövde ik och då i huvudsak om ekonomi. Skövde IK:s supportrar skriver praktiskt taget ALDRIG om föreningen bois.Niklas Hjalmarsson wrote:Dito...Urban Stahel wrote:Det är rörande att se alla Boisare som lägger så mycket energi på SIK,det visar att vi betyder enormt mycket för erNiklas Hjalmarsson wrote:Ännu en läsvärd insändare i SLA idag av SIK-Ronny!
-
- Reactions:
Inte speciellt märkligt då det mest intressanta som händer kring SIK handlar om ekonomi år ut och år in....Ingvar Persson wrote:Är det inte märkligt att Boisare enbart skriver om Skövde ik och då i huvudsak om ekonomi. Skövde IK:s supportrar skriver praktiskt taget ALDRIG om föreningen bois.Niklas Hjalmarsson wrote:Dito...Urban Stahel wrote:Det är rörande att se alla Boisare som lägger så mycket energi på SIK,det visar att vi betyder enormt mycket för erNiklas Hjalmarsson wrote:Ännu en läsvärd insändare i SLA idag av SIK-Ronny!

Ja så är det Niklas. Jag har ofta funderat på vad det kan vara med SIK:s ekonomi som drar så mycket att en del Boisare är mer bekymrade för detta än för sin egen klubb.Niklas Hjalmarsson wrote:Inte speciellt märkligt då det mest intressanta som händer kring SIK handlar om ekonomi år ut och år in....Ingvar Persson wrote:Är det inte märkligt att Boisare enbart skriver om Skövde ik och då i huvudsak om ekonomi. Skövde IK:s supportrar skriver praktiskt taget ALDRIG om föreningen bois.Niklas Hjalmarsson wrote:Dito...Urban Stahel wrote:Det är rörande att se alla Boisare som lägger så mycket energi på SIK,det visar att vi betyder enormt mycket för erNiklas Hjalmarsson wrote:Ännu en läsvärd insändare i SLA idag av SIK-Ronny!