Tidningsartiklar & Övrig media

Ishockey i allmänhet och Skövde HC i synnerhet
Post Reply
Tobias Thurén
Reactions:

Re: Tidningsartiklar

Post by Tobias Thurén »

Ingvar Persson wrote:
Tobias Thurén wrote:Behöver inte vara nån raketforskare direkt att förstå att "Ronny" inte tycker om SIK nåt vidare. Bara namnet, Ronny? Hmm.. Kunde väl lika gärna skrivit dit rockstar oxå? Mariestadsbo så det skriker om det! Håller tummarna för en förening som inte skött sin ekonomi och klagar på nästa som han inte har en susning om hur deras är. Bravo Ronny!
Absolut Tobias. Är faktiskt förvånad att SLA tar in en insändare med så mycket negativa skriverier om en idrottförening.
Har varit flera negativa insändare genom åren i sla angående Siks ekonomi och framför allt under konstruktionen. Men mej veterligen har aldrig läst nåt negativt om IFK och hur dom sköter sin ekonomi. Konstigt?!
Johan Nykvist
Reactions:

Post by Johan Nykvist »

Tobias Thurén wrote:
Ingvar Persson wrote:
Tobias Thurén wrote:Behöver inte vara nån raketforskare direkt att förstå att "Ronny" inte tycker om SIK nåt vidare. Bara namnet, Ronny? Hmm.. Kunde väl lika gärna skrivit dit rockstar oxå? Mariestadsbo så det skriker om det! Håller tummarna för en förening som inte skött sin ekonomi och klagar på nästa som han inte har en susning om hur deras är. Bravo Ronny!
Absolut Tobias. Är faktiskt förvånad att SLA tar in en insändare med så mycket negativa skriverier om en idrottförening.
Har varit flera negativa insändare genom åren i sla angående Siks ekonomi och framför allt under konstruktionen. Men mej veterligen har aldrig läst nåt negativt om IFK och hur dom sköter sin ekonomi. Konstigt?!
Tobias inte det minsta konstigt i IFK, s fall.
Kommer väll att skapa krigs rubriker om man bara nämner det minsta ofördelaktigt om (Hela) Skövde s stolthet.
Valar Morghulis!
Valar Dohaeris!
Per-Erik Odh
Reactions:

Post by Per-Erik Odh »

Inlägget är under utredning efter anmälan från forumanvändare

//Admin
/Perka
Niklas Hjalmarsson
Reactions:

Post by Niklas Hjalmarsson »

Det var tjocka röda bokstäver det!
Silly season is just another season!
Tobias Thurén
Reactions:

Post by Tobias Thurén »

Per-Erik Odh wrote:Inlägget är under utredning efter anmälan från forumanvändare

//Admin
Vilket inlägg och varför??
Per-Erik Odh
Reactions:

Post by Per-Erik Odh »

Tobias Thurén wrote:
Per-Erik Odh wrote:Inlägget är under utredning efter anmälan från forumanvändare

//Admin
Det var någon som blev väldans upprörd över mitt inlägg där jag skrev att det var ett svar på insändaren i SLA. Någon rättshaverist som kände sig utpekad kanske?
/Perka
Anders Åstebro
Reactions:

Post by Anders Åstebro »

Per-Erik Odh wrote:
Tobias Thurén wrote:

//Admin
Det var någon som blev väldans upprörd över mitt inlägg där jag skrev att det var ett svar på insändaren i SLA. Någon rättshaverist som kände sig utpekad kanske?

Sicket trams!

Skall man kalla detta för "David mot Goliat" tro?

Nej, det blir nog "rödmyran" mot "pissemyran" tror jag..."svartmyran" sållade jag bort för den hade losat direkt efter egen erfarenhet sedan unga år.. ;)

LoL, detta var ju en genialisk beskrivning av vad n myra kan vara efter vad man hade i minnet sedan man var en liten knudd... ;)
Per-Erik Odh
Reactions:

Post by Per-Erik Odh »

Vet inte om jag vågar skriva utan att den där Boisfanatikern som hatar Skövde IK och är en IFK supporter skall känna sig träffad men i dagens SLA hade han, eller han o han, "Ronny" menar jag naturligtvis, insändare inne igen.
Och ja, även om "han Ronny" alltså, försöker linda in sina ord så lyser SIK hatet igenom anser jag. En riktig jävla idiot verkar "Ronny" vara :(

Förtydligande om "Ronny" Jag menar alltså inte David Johansson när jag skriver "Ronny"
/Perka
Niklas Hjalmarsson
Reactions:

Ännu en läsvärd insändare i SLA idag av SIK-Ronny!
Ingvar Persson
Reactions:

Post by Ingvar Persson »

Niklas Hjalmarsson wrote:Ännu en läsvärd insändare i SLA idag av SIK-Ronny!
Ja nog är det läsvärt alltid Niklas.
Stackaren verkar ha fått detta med tränarbyte på hjärnan.
Han borde skriva insändare om alla klubbar som byter tränare och varna dem för de stora ekonomiska följder det kan dra med sig.
Urban Stahel
Reactions:

Post by Urban Stahel »

Det är rörande att se alla Boisare som lägger så mycket energi på SIK,det visar att vi betyder enormt mycket för er :D
Niklas Hjalmarsson
Reactions:

Urban Stahel wrote:
Det är rörande att se alla Boisare som lägger så mycket energi på SIK,det visar att vi betyder enormt mycket för er :D
Dito...
Ingvar Persson
Reactions:

Post by Ingvar Persson »

Niklas Hjalmarsson wrote:
Urban Stahel wrote:
Dito...
Är det inte märkligt att Boisare enbart skriver om Skövde ik och då i huvudsak om ekonomi. Skövde IK:s supportrar skriver praktiskt taget ALDRIG om föreningen bois.
Niklas Hjalmarsson
Reactions:

Ingvar Persson wrote:
Urban Stahel wrote:
Dito...
Är det inte märkligt att Boisare enbart skriver om Skövde ik och då i huvudsak om ekonomi. Skövde IK:s supportrar skriver praktiskt taget ALDRIG om föreningen bois.
Inte speciellt märkligt då det mest intressanta som händer kring SIK handlar om ekonomi år ut och år in.... ;)
Ingvar Persson
Reactions:

Post by Ingvar Persson »

Ingvar Persson wrote:
Urban Stahel wrote:
Dito...
Inte speciellt märkligt då det mest intressanta som händer kring SIK handlar om ekonomi år ut och år in.... ;)
Ja så är det Niklas. Jag har ofta funderat på vad det kan vara med SIK:s ekonomi som drar så mycket att en del Boisare är mer bekymrade för detta än för sin egen klubb.
Post Reply