Mjörnberg har väl inte haft så mycket positivt att säga om SIK dom senaste åren.Per-Erik Odh wrote: ↑08 Jun 2024, 17:57 De var inte lite kritiska i Mjörnbergs trashtalk till hur ekonomin har hanterats i Skövde.
De var inte heller överdrivet positiva till det nya namnet.
Skövde IK:s ekonomi
-
- Reactions:
Re: Skövde IK:s ekonomi
-
- Reactions:
100% befogat var det också!Per-Erik Odh wrote: ↑08 Jun 2024, 17:57 De var inte lite kritiska i Mjörnbergs trashtalk till hur ekonomin har hanterats i Skövde.
-
- Reactions:
Instämmer till100%Juha Ojajärvi wrote: ↑09 Jun 2024, 07:24100% befogat var det också!Per-Erik Odh wrote: ↑08 Jun 2024, 17:57 De var inte lite kritiska i Mjörnbergs trashtalk till hur ekonomin har hanterats i Skövde.
- Per-Erik Odh
- Reactions:
Man kan väl kosta på sig att skämta lite i bedrövelsens...
Idag på jobbet kom det fram en jobbarkompis och gav mig en kram och sade att det kan du behöva och frågade om det var jobbigt?
Jo det är det ju naturligtvis, svarade jag.
Men kommer det inte en ny förening och tar vid, undrade han?
Jo det gör det nog, svarade jag. Men det är ju inte Skövde IK längre. Jag kan tänka mig att det är lite som att byta kärringen mot en annan. (Jag vet ju att han har gjort så själv)
Då sken han upp och utbrast, ja men då ska du se att det blir en ordentlig nytändning
Idag på jobbet kom det fram en jobbarkompis och gav mig en kram och sade att det kan du behöva och frågade om det var jobbigt?
Jo det är det ju naturligtvis, svarade jag.
Men kommer det inte en ny förening och tar vid, undrade han?
Jo det gör det nog, svarade jag. Men det är ju inte Skövde IK längre. Jag kan tänka mig att det är lite som att byta kärringen mot en annan. (Jag vet ju att han har gjort så själv)
Då sken han upp och utbrast, ja men då ska du se att det blir en ordentlig nytändning

/Perka