Vi jobbar för fullt med att lösa webb-tv:n till årets säsong. Vi vet dock inte i vilken form den kommer bli av riktigt än, varför vi har valt att inte gå ut med någon publik info.Göran Strid wrote:Vad bra att det blev en justering! Det är ju inget ohemult krav att förvänta sig rätta värden på en hemsida som EP och att Skövde IK:s hemsida också visar rätta värden på sina spelare.Per-Erik Odh wrote: Tack Simon, det känns tryggt att ni admin justerar när ni blir varse felaktigheterVi är nog många som varmt uppskattar eliteprospect för den fantastiska datakälla det är och blir mer eller mindre upprörda över felaktigheter beroende på nonchalans.
Nu till en lite mera tyngre och viktigare del och det är mina än så länge obesvarade frågor på denna tråd till föreningen som alltså återigen lyder:
- Vem eller vilka sköter hemsidan? Just nu? Kommande säsong? Marknadsidé? Reportage? Referat? Krönikor?
- Kommer det bli webbsändningar kommande säsong?
- Något om kommande invigning av ishallen? När? Arrangemang?
Hemsidan är såvitt jag vet oförändrad, men frågetecken återstår givetvis (t.ex. då jag antagligen inte kommer ha möjlighet att skriva inför-reportage nästa år), men det är frågor som, från min sida, får återupptas när semesterperioden är till ända. Även för en hockeynörd som en annan är Juli en månad som i mångt och mycket handlar om annat.
Så gäller även Marknadsgruppen som just nu har ett kortare sommaruppehåll. Men vi har b.la., precis som förra året, fördelat ansvaret för våra sociala kanaler, där framför allt A-laget får gå i bräschen med support från ungdomssidan, och med assistans + information utskick från Marknadsgruppen.
I övrigt kan jag inte säga annat än att det är febril aktivitet kring mycket, men att Juli också är en månad för återhämtning.
Hoppas detta bringade lite klarhet i alla fall.