Tippa Hockeyettan Västra, omg. 22 - Spelstopp 9/12 kl 18:55

Ishockey i allmänhet och Skövde HC i synnerhet
Göran Strid
Reactions:

Re: Tippa Hockeyettan Västra, omg. 22 - Spelstopp 9/12 kl 18

Post by Göran Strid »

Kollade igen nu på Allettans norras spelschema och det ser faktiskt inte värre ut än vår grundserie nu under hösten. Snarare tvärtom. Alltså?! Åtta matcher per omgång ger utslag på 14 omgångar. Alltså skulle jag ta revansch på fler än Ingvar :twisted:
Ingvar Persson
Reactions:

Post by Ingvar Persson »

Göran Strid wrote:Kollade igen nu på Allettans norras spelschema och det ser faktiskt inte värre ut än vår grundserie nu under hösten. Snarare tvärtom. Alltså?! Åtta matcher per omgång ger utslag på 14 omgångar. Alltså skulle jag ta revansch på fler än Ingvar :twisted:
Skulle vara mycket roligt att få spöa Dig Göran och alla andra en gång till. Om bara någon kunde ställa upp och organisera tipset. Har någon pratat med Benny som skötte allt så perfekt i förra tipset.
Ingvar Persson
Reactions:

Post by Ingvar Persson »

Har kommer jag med ett förslag beträffande hockeytipset. För att inte belasta rebellernas kassa med vinster så föreslår jag följande:
Alla deltagare i tipset inbetalar vardera 100 kronor till rebellernas konto. När tipset är slut så behåller rebellerna 500 kronor och delar ut resten som blir över som priser till en, två eller tre vinnare. efter Eget val.
Göran Strid
Reactions:

Post by Göran Strid »

Ingvar Persson wrote:Har kommer jag med ett förslag beträffande hockeytipset. För att inte belasta rebellernas kassa med vinster så föreslår jag följande:
Alla deltagare i tipset inbetalar vardera 100 kronor till rebellernas konto. När tipset är slut så behåller rebellerna 500 kronor och delar ut resten som blir över som priser till en, två eller tre vinnare. efter Eget val.
Jättebra förslag! Vi är ju några stycken som nu under flera dagar försökt få svar från forums ansvariga om ett eventuellt tips och då tycker jag det hade varit bra att få ett besked. Ett ja eller nej hade varit klädsamt. Vilket som hade accepterats givetvis. Hur enkelt som helst

Eftersom det verkar bli ett nej - eller inget svar - så kör jag och Ingvar vidare med eget tips! Och det kommer bli en höjdare för oss två! :D
Last edited by Göran Strid on 27 Dec 2015, 18:11, edited 1 time in total.
Urban Stahel
Reactions:

Post by Urban Stahel »

Jag pröjsar gärna 100 pesetas för att få revansch mot Ingvar :D
Göran Strid
Reactions:

Post by Göran Strid »

Urban Stahel wrote:Jag pröjsar gärna 100 pesetas för att få revansch mot Ingvar :D
Kul Urban! Tror jag att även Ingvar tycker...! Då får vi klara ut hur vi gör det på mail med mera. Vi har för övrigt redan tippat de åtta premiärmatcherna och vi hade inte en enda gemensamt! Tänk att få sätta ner foten direkt.
Ingvar Persson
Reactions:

Post by Ingvar Persson »

Urban Stahel wrote:Jag pröjsar gärna 100 pesetas för att få revansch mot Ingvar :D
OK Urban. Både Göran och Jag tycker att Du kan få vara med. Det är ju trevligt att än en gång få trycka ner Dig i skorna.¨
Men då är det bråttom för första tipset är i morgon.
Du får höra av Dig på min E-post ip@dahlborg.nu
Hälsningar
Ingvar
Simon Olsson
Reactions:

Post by Simon Olsson »

Göran Strid wrote:
Ingvar Persson wrote:Har kommer jag med ett förslag beträffande hockeytipset. För att inte belasta rebellernas kassa med vinster så föreslår jag följande:
Jättebra förslag! Vi är ju några stycken som nu under flera dagar försökt få svar från forums ansvariga om ett eventuellt tips och då tycker jag det hade varit bra att få ett besked. Ett ja eller nej hade varit klädsamt. Vilket som hade accepterats givetvis. Hur enkelt som helst

Eftersom det verkar bli ett nej - eller inget svar - så kör jag och Ingvar vidare med eget tips! Och det kommer bli en höjdare för oss två! :D
Vill bara inflika att det inte är forum admin som håller i tipset, utan det är Benny Wallin som privat person.
Ingvar Persson
Reactions:

Post by Ingvar Persson »

OK. Det viste jag inte. Snyggt gjort av Benny. Tack, tack.
Inga problem. Göran, Urban och jag har fixat ett eget tips.
Trodde någon skulle nappa på mitt erbjudande.
Benny kunde ha fått de 500 kronorna om han hade fixat detta ytterligare en gång, om vi blivit minst 7-8 stycken som hade varIt med.
Simon Olsson
Reactions:

Post by Simon Olsson »

Ingvar Persson wrote:OK. Det viste jag inte. Snyggt gjort av Benny. Tack, tack.
Benny kunde ha fått de 500 kronorna om han hade fixat detta ytterligare en gång, om vi blivit minst 7-8 stycken som hade varIt med.
Jag kanske var otydlig Ingvar... Benny håller i tipset, rebellerna står för priserna.
Ingvar Persson
Reactions:

Post by Ingvar Persson »

Simon Olsson wrote:
Ingvar Persson wrote:OK. Det viste jag inte. Snyggt gjort av Benny. Tack, tack.
Jag kanske var otydlig Ingvar... Benny håller i tipset, rebellerna står för priserna.
ok Simon. Benny gjorde tipset mycket bra. Skulle vara i mesta laget om han också skulle stå för priserna.
Hoppas att rebellerna hittar en värdig U-16 spelare som kan få mitt förstapris.
Post Reply