Ingvar Persson wrote: ↑11 Nov 2023, 18:55Nu konkurerar Skövde AIK inte qlängre om hemmapubliken. Grattis till fortsatt superettanspel nästa säsong AIK.
Ingvar Persson wrote: ↑11 Nov 2023, 18:55Nu konkurerar Skövde AIK inte qlängre om hemmapubliken. Grattis till fortsatt superettanspel nästa säsong AIK.
Är det inte kvalspel för SAIK
Jo det är kval.. mot Falkenberg om jag förstått rätt. Det står på text-tv att Örgryte ska möta Falkenberg, men det tror jag är felaktiga uppgifter
Anders Edman wrote: ↑10 Dec 2023, 18:23
Då är det väl dags att steppa upp och ordna en swish kampanj för så här kan vi ju inte ha det…….
Tämligen säker på att nuvarande ekonomiska läge är kopplat till publiktappet. Således är medicinen ganska enkel. Gå på matcherna. Gissningsvis är det därför man sjösatte Allettan-kortet.
Anders Edman wrote: ↑10 Dec 2023, 18:23
Då är det väl dags att steppa upp och ordna en swish kampanj för så här kan vi ju inte ha det…….
Tämligen säker på att nuvarande ekonomiska läge är kopplat till publiktappet. Således är medicinen ganska enkel. Gå på matcherna. Gissningsvis är det därför man sjösatte Allettan-kortet.
Det låter troligt, men en swish kampanj kanske skulle kunna täcka upp för en del av de förlusterna.
Om någon (rebellerna tex?) skulle dra igång en sådan kampanj så skulle jag definitivt bidra.
Anders Edman wrote: ↑11 Dec 2023, 14:24
de som håller på bois brukar vara duktiga på insamlingar…varför skulle inte vi kunna vara det också ? Jag kommer definitivt att bidra.
Hör med boisarna,dom kanske kan fixa en insamling,bra iniativ Anders