Ja så kam man ju också svara, fast då får man nog se sig själv i spegeln först och fråga sig vem som raljerar mest du eller Jan..Per-Erik Odh wrote: Det gäller att vara på plats Anders

""Carl KronbergVarför har underskottet uppstått under Kronberg som ordförande? Kronberg som av alla sågs som den som nu jävlar skulle få skutan på rätt kurs?
Att inte vissa höll fast vid vad som bestämdes rent ekonomiskt är korrekt och det var en av anledningarna ja..""
Ett svar på frågan Varför?
Som jag har sagt tidigare, det är svårt att vara motarbetad.
Och man har helt klart valt vägen att chansa istället för att säkra.
Det var väl på den punkten som Jan Larsson då kallade Skövde IK för ett "modigt agerande".
Vilket kan tolkas som att raljera i överkant om något som är riktigt dumdristigt enligt många.
Att ha tagit fasta på klyschor har nog alla märkt att Skövde IK Skaraborgsmästare på att göra.Jag tycker man ska ta fasta på det som du kallar klyschor.
Synd de inte kan prova något nytt någon gång.
Kontentan av detta är att man får inte ge kritik , eller det tåls inte att få kritik....gott då blev jag påmind om den saken igen.1. Antingen ger man faan i saken
2.eller så försöker man hjälpa till på de sätt man kan.
Som jag sagt tidigare, det negativa vet alla inblandade om och bättre då att lägga energin på att lösa dessa problem istället
Varför ta i så drastiska åtgärder på direkten Perka då vi lär hamna där dit hän den hemska dagen då det går upp för dig att klyschornas råttfälla slagit igen än en gång.Okej, så då är lösningen att begära sig ner i tvåan då eller?
För vilken gång i ordningen rättar du in dig i ledet i klyschornas förlovade väld och inte rannsakar dem som uttalar dem?
Jag trodde du var en vän av ordningen och stöttade det som sas efter rekonstruktionen, och tyckte det var en bra linje att gå på?!?

Den linjen som då drogs upp tyckte jag var värd ett bättre öde än att bryta detta för att gå åt motsatt hål med röda siffror, lån och chansningar.
Nej jag tror jag sällar mig till den gruppen som skall ge f*n i allt och låta er hållas, men det är svårt för jag blir heligt förbannad av det jag har sett och läst hittills av denna soppa som förkortas SIK, och leken med offentliga medel (kommuninvånarnas skattepengar) och att man tar risken att allt skall fallera igen.
/X