2018-01-13 16:00 Bodens HF - Skövde IK, Björknäshallen

Innan, under och efter matchen. Här diskuterar du Skövde IK:s matcher.
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: 2018-01-13 16:00 Bodens HF - Skövde IK, Björknäshallen

Post by Per-Erik Odh »

Wow så jävla kul. Stort grattis Skövde IK och ni lyckades väldigt bra med att göra oss Skövdesupportrar riktigt stolta och jag misstänker att laget själva också känner sig rätt nöjda med lördagen :D

Det verkar som om Boden brände det mesta och det bästa i andra perioden och utan att ha sett matchen verkar det som att SIK till stor del försvarade sig till poäng igen. Men vad gör det när det leder till sådana här framgångar. Å andra sidan skall man inte klaga på offensiven när de är såhär effektiva.
Kan inte vara roligt som målvakt att bli inbytt och släppa första baljan redan efter fem sekunder. Hoppas det inte var allt för illa med Bodenmålisen som fick pucken på halsen.
Stort grattis SIK och ni tappra Rebeller som var på plats, riv inte stället ikväll när ni firar denna historiska lördag. Skål på er :D
/Perka
Göran Strid
Reactions:
Posts: 3766
Joined: 30 Jan 2014, 20:33

Re: 2018-01-13 16:00 Bodens HF - Skövde IK, Björknäshallen

Post by Göran Strid »

Marcus Lundgren wrote:
Göran Strid wrote:Marcus med flera, jag har begärt återbetalning på sändningen som ju var fragmentarisk. Vi får se vad det ger.

Trist i och för sig nu när äntligen laget gör en bra match och hade varit kul att se....
Berätta gärna vart du gjorde detta, av ren princip vägrar jag betala fullt pris för en sändning som fungerade ungefär 50 procent av matchen
Till kontakt@staylive.se skrev jag:

"Förväntar mig återinsättning av förklariga skäl. Huvuddelen av sändningen kunde alltså inte ses och jag gav upp efter halva sändningen. Var vänlig bekräfta."
Marcus Lundgren
Reactions:
Posts: 1569
Joined: 31 Jan 2014, 08:31

Re: 2018-01-13 16:00 Bodens HF - Skövde IK, Björknäshallen

Post by Marcus Lundgren »

Per-Erik Odh wrote:Wow så jävla kul. Stort grattis Skövde IK och ni lyckades väldigt bra med att göra oss Skövdesupportrar riktigt stolta och jag misstänker att laget själva också känner sig rätt nöjda med lördagen :D

Det verkar som om Boden brände det mesta och det bästa i andra perioden och utan att ha sett matchen verkar det som att SIK till stor del försvarade sig till poäng igen. Men vad gör det när det leder till sådana här framgångar. Å andra sidan skall man inte klaga på offensiven när de är såhär effektiva.
Kan inte vara roligt som målvakt att bli inbytt och släppa första baljan redan efter fem sekunder. Hoppas det inte var allt för illa med Bodenmålisen som fick pucken på halsen.
Stort grattis SIK och ni tappra Rebeller som var på plats, riv inte stället ikväll när ni firar denna historiska lördag. Skål på er :D
Jag tycker inte att Skövde behöver skämmas för sina poäng idag, 5 mot 5 tyckte jag inte att Boden var bättre, mycket av skotten kom under 2+2an i andra som också blev 2 minuters 5mot3. Och där stod Skövde emot bra, och även hultstrand gjorde givetvis många bra räddningar!

Ska ju tilläggas att jag inte kunde se hela efter strulet med sändningen
Göran Strid
Reactions:
Posts: 3766
Joined: 30 Jan 2014, 20:33

Re: 2018-01-13 16:00 Bodens HF - Skövde IK, Björknäshallen

Post by Göran Strid »

Göran Strid wrote:
Marcus Lundgren wrote:
Göran Strid wrote:Marcus med flera, jag har begärt återbetalning på sändningen som ju var fragmentarisk. Vi får se vad det ger.

Trist i och för sig nu när äntligen laget gör en bra match och hade varit kul att se....
Berätta gärna vart du gjorde detta, av ren princip vägrar jag betala fullt pris för en sändning som fungerade ungefär 50 procent av matchen
Till kontakt@staylive.se skrev jag:

"Förväntar mig återinsättning av förklariga skäl. Huvuddelen av sändningen kunde alltså inte ses och jag gav upp efter halva sändningen. Var vänlig bekräfta."
Fått svar att jag får en gratismatch med skickad kod. Snyggt, tycker jag!
Magnus Hagman
Reactions:
Posts: 312
Joined: 30 Jan 2014, 21:41

Re: 2018-01-13 16:00 Bodens HF - Skövde IK, Björknäshallen

Post by Magnus Hagman »

Underbart med vinst! Om vi lyckas ta någon poäng i morgon också, så är det grymt bra gjort!
Men vad hände med Gudsgåva till hockeyvärlden......???
Post Reply