Drömmar

En högst "övrigt" forumtråd. Har du ingen att prata med hemma, så kan du prata av dig här.
Post Reply
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Drömmar

Post by Per-Erik Odh »

Avdelningen drömma och ta ut segern i förskott!?

Strålman och Rangers är just nu i förarsätet i den sista match serien innan Stanley Cup. De leder ju med 2-0 i matcher nu.
Är det inte så att för de få som går hela vägen till seger så gäller det att spelarna får ta med sig bucklan på utflykt?
Är det inte då rätt stor chans att bucklan för någon timma kan hamna på Billingehov?
Nästan så att den orakelvisa vi med glimten i ögat sjunger ibland på våra resor får nästan rätt på en av de mer spektakulära verserna i så fall 8-)
I vilket fall som helst så börjar finalen att närma sig för Anton och det är i så fall en dröm som blir sann :D
/Perka
Rickard Dahl
Reactions:
Posts: 561
Joined: 30 Jan 2014, 22:49

Re: Drömmar

Post by Rickard Dahl »

Per-Erik Odh wrote:Avdelningen drömma och ta ut segern i förskott!?

Strålman och Rangers är just nu i förarsätet i den sista match serien innan Stanley Cup. De leder ju med 2-0 i matcher nu.
Är det inte så att för de få som går hela vägen till seger så gäller det att spelarna får ta med sig bucklan på utflykt?
Är det inte då rätt stor chans att bucklan för någon timma kan hamna på Billingehov?
Nästan så att den orakelvisa vi med glimten i ögat sjunger ibland på våra resor får nästan rätt på en av de mer spektakulära verserna i så fall 8-)
I vilket fall som helst så börjar finalen att närma sig för Anton och det är i så fall en dröm som blir sann :D
Som inbitet Rangers-fan drömmer jag också om detta, men jag vet också att det är otroligt långt kvar! Steget från 2-0 till 4-X är bara det stort, och om det skulle gå vägen väntar högklassigt motstånd i finalen (både LA Kings och Chicago Blackhawks har ju visat sin kapacitet de senaste åren genom att plocka hem cupen 2010, 2012 och 2013). Men det är underbart att drömma! :)

Och ja, spelarna som vinner får ta med bucklan på utflykt, dock tror jag varje spelare endast får välja en plats att visa upp den på, och då blir det nog Tibro. Men vad gör det? ;) :D
Anders Åstebro
Reactions:
Posts: 983
Joined: 27 Jan 2014, 22:12

Re: Drömmar

Post by Anders Åstebro »

Rickard Dahl wrote: Och ja, spelarna som vinner får ta med bucklan på utflykt, dock tror jag varje spelare endast får välja en plats att visa upp den på, och då blir det nog Tibro. Men vad gör det? ;) :D
Rickard, tror vi löser resan till Tibro på ett smidigt sätt om det skulle falla sig så att drömmen slår in. ;)
Rickard Dahl
Reactions:
Posts: 561
Joined: 30 Jan 2014, 22:49

Re: Drömmar

Post by Rickard Dahl »

Anders Åstebro wrote:
Rickard Dahl wrote: Och ja, spelarna som vinner får ta med bucklan på utflykt, dock tror jag varje spelare endast får välja en plats att visa upp den på, och då blir det nog Tibro. Men vad gör det? ;) :D
Rickard, tror vi löser resan till Tibro på ett smidigt sätt om det skulle falla sig så att drömmen slår in. ;)
Haha, angenämt problem. ;)
Oscar Soljamo
Reactions:
Posts: 328
Joined: 01 Feb 2014, 09:00

Re: Drömmar

Post by Oscar Soljamo »

Ja, jag hoppas att henke får vinna, han är värd Det och nu När Boston och Pittsburgh är ute så kvittar Det. Jag hade hoppats på Selänne och Anaheim att vinna men så blev Det inte.
Viva la Ilmaveivi a la Granlund !
Post Reply