Rebellernas klubblokal

Här finner du information om Rebellernas anordnade supporterresor & aktiviteter. Du har även möjlighet att ragga medresenärer om du åker i egen bil. Men tänk på att det är både roligare och oftast billigare att vara medlem och följa med Rebellernas Hockeybuss
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Rebellernas klubblokal

Post by Per-Erik Odh »

Oscar Soljamo wrote:Jag har några, fast dom sitter uppe på min vägg hemma ;) Men jag kan scanna in och skicka till er? Behöver i så fall bara en mail adress.
per-erik.odh@Rebellerna.com
/Perka
Oscar Soljamo
Reactions:
Posts: 328
Joined: 01 Feb 2014, 09:00

Re: Rebellernas klubblokal

Post by Oscar Soljamo »

Jag har en tv som väntar på nya ägare ;)
Viva la Ilmaveivi a la Granlund !
Kristoffer Bennemyr
Reactions:
Posts: 192
Joined: 27 Jan 2014, 19:47
Location: Skövde

Re: Rebellernas klubblokal

Post by Kristoffer Bennemyr »

Oscar Soljamo wrote:Jag har en tv som väntar på nya ägare ;)
Hur snart vill du att den blir hämtad?
För Rebellerna I Tiden!
Oscar Soljamo
Reactions:
Posts: 328
Joined: 01 Feb 2014, 09:00

Re: Rebellernas klubblokal

Post by Oscar Soljamo »

Jag är inte hemma så min pappa kan fixa. När som hellst i stort sett. Vore kul om ni kunde få den på plats till invigningen :)
Viva la Ilmaveivi a la Granlund !
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Rebellernas klubblokal

Post by Per-Erik Odh »

Se nu till att komma på invigningen söndag 3 maj.
/Perka
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Rebellernas klubblokal

Post by Per-Erik Odh »

Jag, Benny och Spock kommer titta på matchen ute i lokalen. Jag är där och låser upp vid kvart i åtta om någon annan är sugen!
/Perka
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Rebellernas klubblokal

Post by Per-Erik Odh »

Per-Erik Odh wrote:Jag, Benny och Spock kommer titta på matchen ute i lokalen. Jag är där och låser upp vid kvart i åtta om någon annan är sugen!
Blev ju helbra även om matchen slutade i förlust. Vi var sju personer och en hund som mest :D
/Perka
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Rebellernas klubblokal

Post by Per-Erik Odh »

Är det någon som känner för att se kvarten mot Ryssland i lokalen så kommer jag och Acke att vara där från ca 19 imorgon torsdag.
/Perka
Johan Nykvist
Reactions:
Posts: 1241
Joined: 02 Feb 2014, 14:01

Re: Rebellernas klubblokal

Post by Johan Nykvist »

Imorgon så har vi öppet lokalen för en ny omgång av bordshockeyligan.

Även om du inte är med och spelar så titta gärna förbi och snacka lite hockey eller något annat och ta en fika. Alla är hjärtligt välkomna där vi öppnar kring 18 tiden.
Valar Morghulis!
Valar Dohaeris!
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Rebellernas klubblokal

Post by Per-Erik Odh »

Dags för en onsdagskväll i RHQ igen och alla Rebeller är naturligtvis välkomna :)
/Perka
Oscar Soljamo
Reactions:
Posts: 328
Joined: 01 Feb 2014, 09:00

Re: Rebellernas klubblokal

Post by Oscar Soljamo »

En ide jag kom på och om det finns internet koppling så kan man ju koppla upp datorn i tv och se på bortamatcher när dom webbsändningar. Är man då 10 pers som kommer blir det ynka 10 kr/pers.
Viva la Ilmaveivi a la Granlund !
Simon Olsson
Reactions:
Posts: 118
Joined: 22 Oct 2014, 11:27

Re: Rebellernas klubblokal

Post by Simon Olsson »

Oscar Soljamo wrote:En ide jag kom på och om det finns internet koppling så kan man ju koppla upp datorn i tv och se på bortamatcher när dom webbsändningar. Är man då 10 pers som kommer blir det ynka 10 kr/pers.
Den tanken har varit uppe sedan vi fick klart med lokalen... Dock så köper man matcherna för enskilt bruk och inte för att visa i "offentliga" miljöer.
Johan Nykvist
Reactions:
Posts: 1241
Joined: 02 Feb 2014, 14:01

Re: Rebellernas klubblokal

Post by Johan Nykvist »

Nu på lördag 8e augusti så bjuder vi in till aktiviteter i klubblokalen. Det kommer at spelas den första historiska RTHL finalen där vinnaren av säsong 1 ska krönas. Startar vid kl 15.00 I samband med detta så kommer vi också att ha grillning med hamburgare för 20 kr plus att det finns andra roliga aktiviteter med social samvaro. Så alla är hjärtligt välkomna !
Valar Morghulis!
Valar Dohaeris!
Post Reply