2018-10-21 16:00 Skövde IK - Malungs IF, Billingehov

Innan, under och efter matchen. Här diskuterar du Skövde IK:s matcher.
peter johansson
Reactions:
Posts: 1336
Joined: 31 Jan 2014, 18:52

Re: 2018-10-21 16:00 Skövde IK - Malungs IF, Billingehov

Post by peter johansson »

Nu kunde jag inte närvara på gårdagens match (tur var väl det ;) ) nä men skämt åsido och det jag vill se i framtiden är framförallt när det gäller anfallsspelet att man måste skita ner sig ordentligt och mer gå för att döda för fan in och kötta tryck in puckjäveln bara det ska passas och passas och snurra och passas många gånger och visst det är ju trevligt att se på men det har funnits många gånger där man kan avsluta I BRA LÄGEN men nej då,då ska det passa en gång till snurra runt och börja om igen för fan SKJUT direkt i stället in och KRIGA och ta en SMÄLL det är inte farligt kom igen nu SIK för den där sista platsen har vi all möjlighet att fixa bara vi lär oss att göra mål något annat alternativ finns inte för då tror jag tyvärr att det inte finns något SIK nästa säsong för det blir mindre matcher och då lär inte publiken komma vilket inte ger någon vinst i ekonomin osv.................så för fan visa upp känsla för klubbmärket nu och visa de tvivlare att dom har fel :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Jani Eriksson
Reactions:
Posts: 547
Joined: 03 Feb 2014, 12:58
Location: Skövde

Re: 2018-10-21 16:00 Skövde IK - Malungs IF, Billingehov

Post by Jani Eriksson »

Håller med dig Perka om libbe.. Mycket bättre iår..

Håller med dig med Peter.. De ska jämt vara snyggt men man vinner matcher av att göra mål om de är fult eller snyggt spelar ingen som helst roll.. Igår borde de varit upp emot 8 mål när man bo i offensiva zonen som SIK gjorde..
Anders Åstebro
Reactions:
Posts: 983
Joined: 27 Jan 2014, 22:12

Re: 2018-10-21 16:00 Skövde IK - Malungs IF, Billingehov

Post by Anders Åstebro »

Hmmm, man har en underbar skön helg bakom sig med andra göremål än att kunna följa/streama hockeyn på Billingehov.

Då blir man jäkligt glad över att se SIK leda med 2-0 efter 1:a när man kilar in på Seehickey.
Men vad tusan hände sedan?? :shock:

Visst har SIK gjort riktiga plattmatchen tidigare där man vart det klart bättre laget.
Visst har SIK haft ett bättre lag som gjort dito genom åren...
Men ändå...

Man blir lika förundrad var gång det händer. :?
Post Reply