2018-09-22 16:00 Lindlövens IF - Skövde IK, Lindehov

Innan, under och efter matchen. Här diskuterar du Skövde IK:s matcher.
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: 2018-09-22 16:00 Lindlövens IF - Skövde IK, Lindehov

Post by Per-Erik Odh »

En bra sak som jag tyckte mig se i dagens match som visar på en positiv utvecklingskurva är att det var lite bättre avvägningar i försvaret. De pinchade inte bort sig lika mycket. Det och den disciplin de visade i dag förtjänar att lyftas utöver de tre poängen :D
/Perka
Marcus Lundgren
Reactions:
Posts: 1569
Joined: 31 Jan 2014, 08:31

Re: 2018-09-22 16:00 Lindlövens IF - Skövde IK, Lindehov

Post by Marcus Lundgren »

Per-Erik Odh wrote:En bra sak som jag tyckte mig se i dagens match som visar på en positiv utvecklingskurva är att det var lite bättre avvägningar i försvaret. De pinchade inte bort sig lika mycket. Det och den disciplin de visade i dag förtjänar att lyftas utöver de tre poängen :D
Nej så var det, de höll Lindlöven på utsidan oftare än vad de höll oss på utsidan så att säga. Nu har jag ju bara sett tre matcher hittills i år, och efter Hanhals borta var jag väldigt skeptisk, men efter Köping och Lindlöven matcherna nu så känner jag absolut att vi har stora chanser på 5e platsen!
peter johansson
Reactions:
Posts: 1336
Joined: 31 Jan 2014, 18:52

Re: 2018-09-22 16:00 Lindlövens IF - Skövde IK, Lindehov

Post by peter johansson »

Jag var en av de som tippade på förlust i denna matchen men jag påpekade samtidigt att jag hoppades på killarna ville motbevisa mig och det gjorde dom sannerligen vilket gör mig riktigt stolt att slå Lindlöven i deras egen borg ser jag som väldigt svårt och vi har haft tufft där uppe genom åren !! nä riktigt bra jobbat grabbar och ett STORT GRATTIS :D :D :D :D :D :D
Post Reply