PO1 2:3 2018-03-03 16:00 Mariestad bois HC - Skövde IK, Kart

Innan, under och efter matchen. Här diskuterar du Skövde IK:s matcher.
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: PO1 2:3 2018-03-03 16:00 Mariestad bois HC - Skövde IK,

Post by Per-Erik Odh »

Krister Holm wrote:
Per-Erik Odh wrote: Så underbart när KH skall göra intervjun i första periodpaus. Han håller på och bubblar på det mest sportsliga sätt där han faktiskt snackar skit om Skövdespelarna och att de inte bryr sig om sina supportrar. Fruktansvärt dåligt anser jag och visar på en kille som har hybris.
Att intervjua motståndarspelare i pausen är ju en service speciellt för motståndarsupportrarna som ju vill höra vad deras spelare tycker och tänker. Det har aldrig varit några problem att få spelare att ställa upp. Det är Johan Gotthardsson som ser till att be spelare att ställa upp. Men när Johan fått nej (på otrevligt sätt dessutom) från 10 Sikare trots att han med vänliga ord förklarat att det är för deras supportrars skull de ska ställa upp surnar jag till och säger att jag hoppas någon av Sikarna bryr sig om sina supportrar. Jag har under 10 års tid aldrig varit med om så otrevligt uppträdande från spelarna så jag tycker faktiskt de förtjänade det.
Vad är det för skit du snackar! När du började tracka om att Skövdespelarna inte ställer upp för sina supportrar var det säkert 15 Skövdespelare som åkte runt på isen. Nu får du ge dig KH! Bara för att du gör ett fantastiskt jobb i mångt o mycket är du inte oantastlig när du gör något mindre bra.
Tyvärr KH, du har massor av bra sidor, förstör inte det med hybris!
/Perka
Krister Holm
Reactions:
Posts: 318
Joined: 30 Jan 2014, 22:10

Re: PO1 2:3 2018-03-03 16:00 Mariestad bois HC - Skövde IK,

Post by Krister Holm »

Jag ska erkänna att jag inte räknade, det kan ha varit 7 också men bra många fler än som brukar tacka nej och på betydligt otrevligare sätt.
Simon Henriksson
Reactions:
Posts: 121
Joined: 04 Feb 2014, 20:05

Re: PO1 2:3 2018-03-03 16:00 Mariestad bois HC - Skövde IK,

Post by Simon Henriksson »

Helt rätt av spelarna angående intervjubiten i paus. Det är lika fjantigt varje gång och så otroligt blåögt. Dumma frågor och förnedringar mot SIK-spelare, även hån mot domare har man ju hört talas om...bra förebild. (OBS: LÄS IRONI ALLA BOISARE)
Lägg ner skiten eller gör det ordentligt.

Grym seger, framåt SIKEN!
David Johansson
Reactions:
Posts: 412
Joined: 15 Feb 2014, 18:50

Re: PO1 2:3 2018-03-03 16:00 Mariestad bois HC - Skövde IK,

Post by David Johansson »

Per-Erik Odh wrote:
Krister Holm wrote:
Per-Erik Odh wrote: Så underbart när KH skall göra intervjun i första periodpaus. Han håller på och bubblar på det mest sportsliga sätt där han faktiskt snackar skit om Skövdespelarna och att de inte bryr sig om sina supportrar. Fruktansvärt dåligt anser jag och visar på en kille som har hybris.
Att intervjua motståndarspelare i pausen är ju en service speciellt för motståndarsupportrarna som ju vill höra vad deras spelare tycker och tänker. Det har aldrig varit några problem att få spelare att ställa upp. Det är Johan Gotthardsson som ser till att be spelare att ställa upp. Men när Johan fått nej (på otrevligt sätt dessutom) från 10 Sikare trots att han med vänliga ord förklarat att det är för deras supportrars skull de ska ställa upp surnar jag till och säger att jag hoppas någon av Sikarna bryr sig om sina supportrar. Jag har under 10 års tid aldrig varit med om så otrevligt uppträdande från spelarna så jag tycker faktiskt de förtjänade det.
Vad är det för skit du snackar! När du började tracka om att Skövdespelarna inte ställer upp för sina supportrar var det säkert 15 Skövdespelare som åkte runt på isen. Nu får du ge dig KH! Bara för att du gör ett fantastiskt jobb i mångt o mycket är du inte oantastlig när du gör något mindre bra.
Tyvärr KH, du har massor av bra sidor, förstör inte det med hybris!
Men jag kan nog tycka att skall man ha intervjuer så skall man ha intevjuer och då skall båda lagen ställa upp...Inte kul för den som skall göra intervjun om ingen kommer...Detta kan man göra upp innan matchen
Krister Holm
Reactions:
Posts: 318
Joined: 30 Jan 2014, 22:10

Re: PO1 2:3 2018-03-03 16:00 Mariestad bois HC - Skövde IK,

Post by Krister Holm »

Simon Henriksson wrote:Helt rätt av spelarna angående intervjubiten i paus. Det är lika fjantigt varje gång och så otroligt blåögt. Dumma frågor och förnedringar mot SIK-spelare, även hån mot domare har man ju hört talas om...bra förebild. (OBS: LÄS IRONI ALLA BOISARE)
Lägg ner skiten eller gör det ordentligt.

Grym seger, framåt SIKEN!
Jag har som sagt var gjort detta i 10 år och det har aldrig varit några problem tidigare, inte heller med Skövdespelare, så de har nog inte känt sig förnedrade. Då hade de nekat tidigare... Nej jag tror att de var så uppretade att de inte var vid sina sinnens fulla bruk riktigt.
Simon Henriksson
Reactions:
Posts: 121
Joined: 04 Feb 2014, 20:05

Re: PO1 2:3 2018-03-03 16:00 Mariestad bois HC - Skövde IK,

Post by Simon Henriksson »

Krister Holm wrote:
Simon Henriksson wrote:Helt rätt av spelarna angående intervjubiten i paus. Det är lika fjantigt varje gång och så otroligt blåögt. Dumma frågor och förnedringar mot SIK-spelare, även hån mot domare har man ju hört talas om...bra förebild. (OBS: LÄS IRONI ALLA BOISARE)
Lägg ner skiten eller gör det ordentligt.

Grym seger, framåt SIKEN!
Jag har som sagt var gjort detta i 10 år och det har aldrig varit några problem tidigare, inte heller med Skövdespelare, så de har nog inte känt sig förnedrade. Då hade de nekat tidigare... Nej jag tror att de var så uppretade att de inte var vid sina sinnens fulla bruk riktigt.
Jag blir ruskigt förvånad om någon i laget gillar och frivilligt vill delta i dina intervjuer. Bägaren rann väl över idag, de har tröttnat för längesedan, det vet jag. För 3 år sedan hade du en intervju med Wänghult där inte allt gick som de skulle, för din del. Det är skillnad att ställa upp på en opartisk intervju gentemot de i Katrinhallen. Jag tycker bara intervjuerna är skrattretande. Nej, fortsätt bojkotta säger jag.
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: PO1 2:3 2018-03-03 16:00 Mariestad bois HC - Skövde IK,

Post by Per-Erik Odh »

Krister Holm wrote:
Simon Henriksson wrote:Helt rätt av spelarna angående intervjubiten i paus. Det är lika fjantigt varje gång och så otroligt blåögt. Dumma frågor och förnedringar mot SIK-spelare, även hån mot domare har man ju hört talas om...bra förebild. (OBS: LÄS IRONI ALLA BOISARE)
Lägg ner skiten eller gör det ordentligt.

Grym seger, framåt SIKEN!
Jag har som sagt var gjort detta i 10 år och det har aldrig varit några problem tidigare, inte heller med Skövdespelare, så de har nog inte känt sig förnedrade. Då hade de nekat tidigare... Nej jag tror att de var så uppretade att de inte var vid sina sinnens fulla bruk riktigt.
Bara en sådan sak som att du påstår att de inte var vid sina sinnens full bruk när de inte tog tillvara på din audiens. Gå o lägg dig KH och fundera lite över vilken bild du förmedlar. Tråkigt om du går vilse :(
/Perka
Jani Eriksson
Reactions:
Posts: 547
Joined: 03 Feb 2014, 12:58
Location: Skövde

Re: PO1 2:3 2018-03-03 16:00 Mariestad bois HC - Skövde IK,

Post by Jani Eriksson »

synd att inte tackling som ska ge massa matcher avstänging inte var med i highlightsen..
Jani Eriksson
Reactions:
Posts: 547
Joined: 03 Feb 2014, 12:58
Location: Skövde

Re: PO1 2:3 2018-03-03 16:00 Mariestad bois HC - Skövde IK,

Post by Jani Eriksson »

Någon som har länk till video på den tacklingen av Valiant?
David Johansson
Reactions:
Posts: 412
Joined: 15 Feb 2014, 18:50

Re: PO1 2:3 2018-03-03 16:00 Mariestad bois HC - Skövde IK,

Post by David Johansson »

Jani Janpah Pahankala wrote:synd att inte tackling som ska ge massa matcher avstänging inte var med i highlightsen..
Svenska ishockeyförbundets domarchef har bekräftat att det skulle ha bedömts som ett Matchpenalty,eftesoskada uppstod

Vid Matchpenalty så är det alltid minst en match avstängning... Så alla undrar om han blev avstängd eller inte

Detta står i regel 124 om ni vill slå själva
Niklas Hjalmarsson
Reactions:
Posts: 1820
Joined: 30 Jan 2014, 22:55

Re: PO1 2:3 2018-03-03 16:00 Mariestad bois HC - Skövde IK,

Post by Niklas Hjalmarsson »

Vem bryr sig om han är avstängd eller ej?
Nu spelar vi med det laget vi har!
Silly season is just another season!
Urban Stahel
Reactions:
Posts: 1733
Joined: 30 Jan 2014, 21:35

Re: PO1 2:3 2018-03-03 16:00 Mariestad bois HC - Skövde IK,

Post by Urban Stahel »

Skövde har fullt lag,meao så spelar Libelin!
Jani Eriksson
Reactions:
Posts: 547
Joined: 03 Feb 2014, 12:58
Location: Skövde

Re: PO1 2:3 2018-03-03 16:00 Mariestad bois HC - Skövde IK,

Post by Jani Eriksson »

David Johansson wrote:
Jani Janpah Pahankala wrote:synd att inte tackling som ska ge massa matcher avstänging inte var med i highlightsen..
Svenska ishockeyförbundets domarchef har bekräftat att det skulle ha bedömts som ett Matchpenalty,eftesoskada uppstod

Vid Matchpenalty så är det alltid minst en match avstängning... Så alla undrar om han blev avstängd eller inte

Detta står i regel 124 om ni vill slå själva

Jag skiter fullständigt i de.. Jag vill ha svar på mina fråga..
Har du inte länk jag frågar efter så håller du käft.. Blir så jävla trött på att aldrig får svar på mina frågor.. Frågade en fråga på oxarna och blev personliga påhopp istället..
Post Reply