2018-01-20 16:00 Skövde IK - Borlänge HF, Billingehov

Innan, under och efter matchen. Här diskuterar du Skövde IK:s matcher.
peter johansson
Reactions:
Posts: 1336
Joined: 31 Jan 2014, 18:52

Re: 2018-01-20 16:00 Skövde IK - Borlänge HF, Billingehov

Post by peter johansson »

Bara att instämma med er Jonas och Håkan och Göran !! och till Kempe..............TA DITT JÄVLA ANSVAR OCH AVGÅ NUUUUU DU HÅLLER PÅ ATT FÖRSTÖRA EN HEL JÄVLA TRUPP :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Admin
Site Admin
Reactions:
Posts: 571
Joined: 27 Jan 2014, 19:35

Re: 2018-01-20 16:00 Skövde IK - Borlänge HF, Billingehov

Post by Admin »

Försök att hålla en god ton och i största möjliga mån undvik personliga påhopp, oberoende av hur NI forumanvändare uppfattar spelare och ledares aggerande eller ickeaggerande.

//Admin
Anders Åstebro
Reactions:
Posts: 983
Joined: 27 Jan 2014, 22:12

Re: 2018-01-20 16:00 Skövde IK - Borlänge HF, Billingehov

Post by Anders Åstebro »

Per-Erik Odh wrote:Borlängemålisen gör en av de finaste räddningar vi sett denna säsong.....
Ja du Pekra..SI(c)Ken räddning målisen gjorde på Blombergs skott!?! :o
Hade jag fått chansen efter matchen så hade jag frågat Blomberg vad han egentligen sa till målvakten
efter den magnifika räddningen. ;)

Per-Erik Odh wrote:...och det räcker för att Skövde skall vika ned sig och låta matchen gå trots att man i det läget har 2-2. Vad är det som händer?
Javisst, det är genom att försvara sig vi skall ta poäng men inte ens det verkar man tro på trots att det var förhållandevis framgångsrikt förra helgen.
Ja, jag såg bara tills de gjorde 2-5 målet som blev bortdömt för spark, och sedan traskade jag hemåt
för att se handbollen så jag vet i f*n vad som hände sedan, men det blev inget bra det där. :roll:

Per-Erik Odh wrote:Nu skäms vi alla och låter Östersund sota för detta. Någon jävla stolthet skall vi ändå ha och bättre hockey än såhär skall våra spelare klara av :evil:
Nja, skämmas för ett braknederlag i en hockey match efter att de (SIK) faktiskt spelat riktigt bra tills 2-3... :? :?: :roll:
Nä, det ligger inte för mig precis att bli upprörd eller skämmas för något sådant.
Just den biten är det allt andra som får stå för, och det finns ju en del som har orsak att både bli och göra det.
Själv så andas jag vidare för att behålla lugnet i kropp och själ och tar en dag/match i taget.
Så med den devisen skall jag nu ut i det disiga solskenet för att få mig något mer i kroppen än bara sinnesro
innan hockeyn drar igång idag ;)
Rickard Dahl
Reactions:
Posts: 561
Joined: 30 Jan 2014, 22:49

Re: 2018-01-20 16:00 Skövde IK - Borlänge HF, Billingehov

Post by Rickard Dahl »

Per-Erik Odh wrote:Tycker för övrigt att Skövdes webbsändningar och dess speakrar gör det riktigt bra om man tänker på att det "bara" är ettan. Bra gubbar.

Intrott är däremot inte #Lokalvärdsklass...
Tack återigen Perka, uppskattas!

Kan bara instämma om introt, vi får hoppas det tas ett krafttag med det till nästa säsong.
Post Reply