(T) 2017-09-09 16:00 Skövde IK - Grästorps IK, Billingehov

Innan, under och efter matchen. Här diskuterar du Skövde IK:s matcher.
Post Reply
Admin
Site Admin
Reactions:
Posts: 571
Joined: 27 Jan 2014, 19:35

(T) 2017-09-09 16:00 Skövde IK - Grästorps IK, Billingehov

Post by Admin »

Träningsmatch
2017-09-09 16:00 Skövde IK - Grästorps IK, Billingehov
Mattias Sjöberg
Reactions:
Posts: 99
Joined: 18 Aug 2014, 19:04

Re: (T) 2017-09-09 16:00 Skövde IK - Grästorps IK, Billingeh

Post by Mattias Sjöberg »

Nu är det dags att varva upp ordentligt.Vill se ett Skövde IK som visar att det är endast åtta dagar kvar till seriepremiären. En grym attityd och inställning till att vinna matchen. Går stenhårt på kassen och smäller på när tillfälle ges, samt lika hårt jobb framåt som bakåt.

KROSSA GRÄSTORP!
Anders Åstebro
Reactions:
Posts: 983
Joined: 27 Jan 2014, 22:12

Re: (T) 2017-09-09 16:00 Skövde IK - Grästorps IK, Billingeh

Post by Anders Åstebro »

Kunde tyvärr inte närvara idag heller... :cry:

Hur går det för di röe
/Xoog
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5328
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: (T) 2017-09-09 16:00 Skövde IK - Grästorps IK, Billingeh

Post by Per-Erik Odh »

Lite roligare idag än i onsdags :)
Kul för Hultstrand att han fick hålla nollan ännu en gång mot Grästop men det var inte jättelångt borta att det blev en repris på förra matchens första motståndarskott. Då hade det nog blivit en annan matchbilden!?
Jag tycker att det såg lite osäkert ut från start. I vilket fall var inledningen av matchen jämnare än hur det utvecklade sig ju längre tiden gick. Skövde ägde ju mer eller mindre. Grästorpstränaren kan inte ha varit nöjd med sina spelare.
Kul att Borg fick näta för andra matchen i rad och att Wikström fick göra sin första balja.
Vad grinigt det blev på slutet.
Kul liten duell Hultstrand och Wallgren hade.
Känns konstigt med lördagsmatch. Får man hålla sig i så man inte åker till jobbet imorgon bitti av bara farten.
/Perka
Gunwaldh Johansson
Reactions:
Posts: 6072
Joined: 29 Jan 2014, 17:15

Re: (T) 2017-09-09 16:00 Skövde IK - Grästorps IK, Billingeh

Post by Gunwaldh Johansson »

Blev till slut en klar 5 - 0 seger. Grästorp hade inte så mycket att komma med.
Marcus Lundgren
Reactions:
Posts: 1570
Joined: 31 Jan 2014, 08:31

Re: (T) 2017-09-09 16:00 Skövde IK - Grästorps IK, Billingeh

Post by Marcus Lundgren »

klart bättre match än senast, men såg inte Grästorp väldigt sega ut?
Ingvar Persson
Reactions:

Re: (T) 2017-09-09 16:00 Skövde IK - Grästorps IK, Billingeh

Post by Ingvar Persson »

Jag brukar på- senaste tiden köpa webbsändningen för SIKS matcher. Jag hoppas att SIK får en del av denna kostnad. Jag har också en vädjan att vid utvisningar under några sekunder kan Ni sända en bild från resultattavlan på ett ställe då det inte stör sändningen t.ex vid tekning eller när något lag rundar målburen. Det är alltid mycket intressant att få veta hur lång tid som återstår. I övrigt måste jag säga att sändningen är mycket bra och de två som kommenterar gör det mycket bra och inte är nämnvärt partiska som vissa speaker i vår närhet är.
Gunwaldh Johansson
Reactions:
Posts: 6072
Joined: 29 Jan 2014, 17:15

Re: (T) 2017-09-09 16:00 Skövde IK - Grästorps IK, Billingeh

Post by Gunwaldh Johansson »

Marcus Lundgren wrote:klart bättre match än senast, men såg inte Grästorp väldigt sega ut?
Det håller jag med dig om, Dom hade inte mycket att sätta emot.
Ingvar Persson
Reactions:

Re: (T) 2017-09-09 16:00 Skövde IK - Grästorps IK, Billingeh

Post by Ingvar Persson »

Ingvar Persson wrote:Jag brukar på- senaste tiden köpa webbsändningen för SIKS matcher. Jag hoppas att SIK får en del av denna kostnad. Jag har också en vädjan att vid utvisningar under några sekunder kan Ni sända en bild från resultattavlan på ett ställe då det inte stör sändningen t.ex vid tekning eller när något lag rundar målburen. Det är alltid mycket intressant att få veta hur lång tid som återstår. I övrigt måste jag säga att sändningen är mycket bra och de två som kommenterar gör det mycket bra och inte är nämnvärt partiska som vissa speaker i vår närhet är.
Detta med att inte så ofta få se resultattavlan vid utvisningar är ju egentligen den enda skillnaden mot att titta på Webbsändningen eller att själv sitta på läktaren, Nu får man ju hela tiden se ställningen och tiden direkt i sändningen vilket jag uppskattar mycket eftersom jag ibland lämnar sändningen för en kortare stund och blir direkt uppdaterad med detta vid återkomsten.
Rickard Dahl
Reactions:
Posts: 561
Joined: 30 Jan 2014, 22:49

Re: (T) 2017-09-09 16:00 Skövde IK - Grästorps IK, Billingeh

Post by Rickard Dahl »

Marcus Lundgren wrote:klart bättre match än senast, men såg inte Grästorp väldigt sega ut?
Tomas Sandlin var nog inte nöjd med sitt lags prestation igår nej. Tycker de, utan att för den skull förringa SIK:s insats, var en stor besvikelse.
Rickard Dahl
Reactions:
Posts: 561
Joined: 30 Jan 2014, 22:49

Re: (T) 2017-09-09 16:00 Skövde IK - Grästorps IK, Billingeh

Post by Rickard Dahl »

Ingvar Persson wrote:Jag brukar på- senaste tiden köpa webbsändningen för SIKS matcher. Jag hoppas att SIK får en del av denna kostnad. Jag har också en vädjan att vid utvisningar under några sekunder kan Ni sända en bild från resultattavlan på ett ställe då det inte stör sändningen t.ex vid tekning eller när något lag rundar målburen. Det är alltid mycket intressant att få veta hur lång tid som återstår. I övrigt måste jag säga att sändningen är mycket bra och de två som kommenterar gör det mycket bra och inte är nämnvärt partiska som vissa speaker i vår närhet är.
Hej Ingvar! Alla vinst på webb-tv:n går oavkortat till SIK, så genom att köpa matcherna på nätet bidrar du till klubben (precis som om man är på plats i hallen). Så fortsätt gärna med det. :)

Gällande utvisningar försöker vi så ofta vi kan verbalt meddela utvisningstiden. Men tack för input:en, vi tar med oss det framgent!

Tack för de fina orden dessutom, det är så vi vill uppfattas. :)
Post Reply