PO1 (match 1:3) 2017-03-02 19:00, Skövde IK - Vimmerby HC, B

Innan, under och efter matchen. Här diskuterar du Skövde IK:s matcher.
David Johansson
Reactions:
Posts: 418
Joined: 15 Feb 2014, 18:50

Re: PO1 (match 1:3) 2017-03-02 19:00, Skövde IK - Vimmerby H

Post by David Johansson »

Per-Erik Odh wrote:
David Johansson wrote:
Per-Erik Odh wrote:Vad det gäller detta med att gå hem tidigare eller inte.
Det är bara att konstatera att vi alla är olika och prioriterar olika och det får man respektera. En del blir heligt förbannade, några ger upp och andra kan ha bråttom iväg av olika anledningar. Men oavsett, om det nu var 100 peroner som gick med någon minut kvar så var det fortfarande över 2000 personer kvar som följde laget in till the bitter end och det är jättefina siffror att glädjas över :D

Undrar hur många det blir på torsdag?
Vilka har SIK på Torsdag?
Det vet vi först på måndag. Kanske blir det förorten så du får återvända till Billingehov David :D
Tror nog inte att det blir bois- Skövde i alla fall (även om SIK skulle slå ut Vimmerby) bois Väljer som Fjärde lag, och jag tror nog att SIK redan blivit valda när det är bois tur att välja
Anders Åstebro
Reactions:
Posts: 983
Joined: 27 Jan 2014, 22:12

Re: PO1 (match 1:3) 2017-03-02 19:00, Skövde IK - Vimmerby H

Post by Anders Åstebro »

Per-Erik Odh wrote:Vad det gäller detta med att gå hem tidigare eller inte.
Det är bara att konstatera att vi alla är olika och prioriterar olika och det får man respektera. En del blir heligt förbannade, några ger upp och andra kan ha bråttom iväg av olika anledningar. Men oavsett, om det nu var 100 peroner som gick med någon minut kvar så var det fortfarande över 2000 personer kvar som följde laget in till the bitter end och det är jättefina siffror att glädjas över :D

Undrar hur många det blir på torsdag?
Nej det är inget hån mot laget David...
Man vill bara komma tidigt ifrån parkeringen.... ;)

För egen del så kändes det rätt kört iomd utvisningen...
Så jag tänkte så här..!
Låt dem överraska mig!
Ja, jag lär ju självklart kolla swehockey när jag kommer hem, så låt dem överraska mig!

Det gjorde de inte denna gång!
Men de kanske gör det p lördag..... ;)
Post Reply