2016-10-23 16:00, Borlänge HF - Skövde IK, Borlänge Ishall

Innan, under och efter matchen. Här diskuterar du Skövde IK:s matcher.
Marcus Lundgren
Reactions:
Posts: 1569
Joined: 31 Jan 2014, 08:31

Re: 2016-10-23 16:00, Borlänge HF - Skövde IK, Borlänge Isha

Post by Marcus Lundgren »

Jag tror på stor skillnad om vi får tillbaka Frödelius, Lindmark och Forsmark också..
Rickard Dahl
Reactions:
Posts: 561
Joined: 30 Jan 2014, 22:49

Re: 2016-10-23 16:00, Borlänge HF - Skövde IK, Borlänge Isha

Post by Rickard Dahl »

Göran Strid wrote:Gonatt. Tyvärr, just nu får jag fjolårsvibbar.
Helt rätt, man hade 17p efter 10 spelade omgångar förra året. :shock: Och visst känns den här hösten som ett enda stort "dejavü" till fjolåret hittills? Ojämnt spel, med en utmärkande låg lägstanivå, och problem med målskyttet. Spaak fick ett år på sig trots skrivna två, hittills har ju inte Kempe, vars signum - det starka försvarsspelet - lyst med sin frånvaro, lyckats speciellt mycket bättre. Vilken riktning går vi åt då? :? Betvivlar inte de ovan nämnda herrarnas kompetens för fem öre, men något är ju uppenbarligen helt fel när man inte får ut allt av laget. Eller är vi inte bättre än så här helt enkelt?

Oroväckande retardation för vårt kära lag hur som helst, och det känns tungt att inse faktum, man är inte ens ett topplag i Hockeyettan Västra längre.
Oscar Soljamo
Reactions:
Posts: 328
Joined: 01 Feb 2014, 09:00

Re: 2016-10-23 16:00, Borlänge HF - Skövde IK, Borlänge Isha

Post by Oscar Soljamo »

Felet kanske inte ligger i båset......

Men jag tycker helt ärligt, att vi har ett bättre lag iår än förra, Bra juniorer iår samt att de juniorer som spelade förra året, blivit bättre, men det saknas ju målskyttar.
Viva la Ilmaveivi a la Granlund !
Post Reply