Nya klubbchefen

Ishockey i allmänhet och Skövde IK i synnerhet
Post Reply
Gunwaldh Johansson
Reactions:
Posts: 6051
Joined: 29 Jan 2014, 17:15

Nya klubbchefen

Post by Gunwaldh Johansson »

I dag så ska den nya klubbchefen presenteras. Vilken tror ni att det blir?

Jag gissar på Mikael Hjerpe!!
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Nya klubbchefen

Post by Per-Erik Odh »

Gunwaldh Johansson wrote:I dag så ska den nya klubbchefen presenteras. Vilken tror ni att det blir?

Jag gissar på Mikael Hjerpe!!
Stämmer det så blir det nygammalt.

Min gissning är att det är någon som Fornsjö fått nys på genom sitt civila jobb.

Naturligtvis spännande eftersom klubbchef är en väldigt central person som skall klara av att leverera under hårt tryck från omgivningen.
/Perka
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Nya klubbchefen

Post by Per-Erik Odh »

Per-Erik Odh wrote:
Gunwaldh Johansson wrote:I dag så ska den nya klubbchefen presenteras. Vilken tror ni att det blir?

Jag gissar på Mikael Hjerpe!!
Stämmer det så blir det nygammalt.

Min gissning är att det är någon som Fornsjö fått nys på genom sitt civila jobb.

Naturligtvis spännande eftersom klubbchef är en väldigt central person som skall klara av att leverera under hårt tryck från omgivningen.
Vi hade fel bägge två Gunwaldh :D

Anders som klubbchef, ja varför inte. När han spelade i Skövde IK var ju komunikation en av hans absoluta styrkor. Ja det var ju till och med så att han fick pris på en av Rebellernas tidigare avslutningsfester som "årets papegoja". Det var väl även Anders som prisade Kennet Olin som årets supporter enligt laget. Priset var en pimpad suspensioar som han hängde runt halsen på Kennet, hehe.

Komunikationen mot supportrar kan nog få sig ett lyft med Anders som klubbchef tänker jag och kanske kan Rebellerna få till en avslutningsfest med spelarna igen nästa säsong med både Anders och Trygg med i ledarstaben?
/Perka
Gunwaldh Johansson
Reactions:
Posts: 6051
Joined: 29 Jan 2014, 17:15

Re: Nya klubbchefen

Post by Gunwaldh Johansson »

Per-Erik Odh wrote:
Per-Erik Odh wrote:
Gunwaldh Johansson wrote:I dag så ska den nya klubbchefen presenteras. Vilken tror ni att det blir?

Jag gissar på Mikael Hjerpe!!
Stämmer det så blir det nygammalt.

Min gissning är att det är någon som Fornsjö fått nys på genom sitt civila jobb.

Naturligtvis spännande eftersom klubbchef är en väldigt central person som skall klara av att leverera under hårt tryck från omgivningen.
Vi hade fel bägge två Gunwaldh :D

Anders som klubbchef, ja varför inte. När han spelade i Skövde IK var ju komunikation en av hans absoluta styrkor. Ja det var ju till och med så att han fick pris på en av Rebellernas tidigare avslutningsfester som "årets papegoja". Det var väl även Anders som prisade Kennet Olin som årets supporter enligt laget. Priset var en pimpad suspensioar som han hängde runt halsen på Kennet, hehe.

Komunikationen mot supportrar kan nog få sig ett lyft med Anders som klubbchef tänker jag och kanske kan Rebellerna få till en avslutningsfest med spelarna igen nästa säsong med både Anders och Trygg med i ledarstaben?
Ja vi hade ju det Perka!!!
http://skovdeik.se/ny-klubbchef-klar/
Marcus Lundgren
Reactions:
Posts: 1569
Joined: 31 Jan 2014, 08:31

Re: Nya klubbchefen

Post by Marcus Lundgren »

Måste säga att jag var väldigt imponerad av Lundström när han var bisittare till en av PO-Matcherna tidigare i vår. Han gav ett väldigt vettigt intryck, så den här rekryteringen gnäller jag inte över!
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Nya klubbchefen

Post by Per-Erik Odh »

Funderade lite över Lundström. Han har ju varit anställd av bois de fyra senaste säsongerna. Det är ju så att bois har fått ordning på ekonomin under samma period om jag fattar det rätt. Det borde innebära att Anders har en skaplig uppfattning om vad de gjort för åtgärder och vilka som lett till bra resultat.
Den kunskapen borde vara guld värd att ta med sig in som ny klubbchef i SIK!
/Perka
Marcus Lundgren
Reactions:
Posts: 1569
Joined: 31 Jan 2014, 08:31

Re: Nya klubbchefen

Post by Marcus Lundgren »

Per-Erik Odh wrote:Funderade lite över Lundström. Han har ju varit anställd av bois de fyra senaste säsongerna. Det är ju så att bois har fått ordning på ekonomin under samma period om jag fattar det rätt. Det borde innebära att Anders har en skaplig uppfattning om vad de gjort för åtgärder och vilka som lett till bra resultat.
Den kunskapen borde vara guld värd att ta med sig in som ny klubbchef i SIK!
Hur kan du säga nått så befängt som att bois gör något vettigt?! ;)
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Nya klubbchefen

Post by Per-Erik Odh »

Marcus Lundgren wrote:
Per-Erik Odh wrote:Funderade lite över Lundström. Han har ju varit anställd av bois de fyra senaste säsongerna. Det är ju så att bois har fått ordning på ekonomin under samma period om jag fattar det rätt. Det borde innebära att Anders har en skaplig uppfattning om vad de gjort för åtgärder och vilka som lett till bra resultat.
Den kunskapen borde vara guld värd att ta med sig in som ny klubbchef i SIK!
Hur kan du säga nått så befängt som att bois gör något vettigt?! ;)
Förlåt, jag skäms :oops:
/Perka
User avatar
Kristian Eriksson
Reactions:
Posts: 765
Joined: 27 Jan 2014, 19:54
Location: Skövde
Contact:

Re: Nya klubbchefen

Post by Kristian Eriksson »

Trodde nog att Anders skulle vara kvar det sista året i förortens hockeygym, men så blev visst inte fallet. Välkommen till(baks) till Skövde, Anders!
Post Reply