Auktion

Ishockey i allmänhet och Skövde IK i synnerhet
Post Reply
User avatar
Kristian Eriksson
Reactions:
Posts: 765
Joined: 27 Jan 2014, 19:54
Location: Skövde
Contact:

Auktion

Post by Kristian Eriksson »

Nu har DU chansen att bli ägare till en tavla (90 x 114cm) föreställande Rebellernas logo, inte nog med det, den är signerad av ingen mindre än VM-hjälten tillika VÄRLDSMÄSTAREN Anton Strålman, icke att förglömma, killen har sin hockeyskolning i Skövde IK innan han försvann över pölen (via Timrå).

Anton Strålman:
Över 600 NHL matcher, drygt 100 matcher i SHL, VM-spelare, All-starspelare, WC-spelare... Men framför allt en spelare med ett riktigt Skövde IK hjärta.

Hur lägger jag ett bud?
Här i tråden kan du lägga budet, kolla senast lagda bud och bjud över (minst 10 kronor) Är du inte medlem här på forumet så kan du antingen bli det eller SMSa in ditt bud till 0708-581682 (ange namn), så uppdaterar jag forumet med ditt bud så fort jag bara kan.

Vart går pengarna?
Pengarna som auktionen inbringar går oavkortat till Supporterspelaren, den summa som auktionen inbringar skänks av personen som skänkt tavlan till Rebellerna (tack Lennart Lindwall).

När slutar auktionen?
Fredagen den 18:e augusti, klockan 22:00

Startbud: 500 kr


Image
Last edited by Kristian Eriksson on 17 Aug 2017, 12:00, edited 2 times in total.
jörgen ejerblom
Reactions:
Posts: 35
Joined: 10 Mar 2014, 18:19

Re: Auktion

Post by jörgen ejerblom »

500 spänn, Jörgen Ejerblom
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5326
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Auktion

Post by Per-Erik Odh »

Vad man än får betala för en sådan tavla lär det vara för billigt :ugeek:

Ejerblom ska ju faan inte få den för 500 så här kommer ett bud på 510 :D

Vad är det för mått på tavlan?
/Perka
User avatar
Kristian Eriksson
Reactions:
Posts: 765
Joined: 27 Jan 2014, 19:54
Location: Skövde
Contact:

Re: Auktion

Post by Kristian Eriksson »

Per-Erik Odh wrote:Vad man än får betala för en sådan tavla lär det vara för billigt :ugeek:

Ejerblom ska ju faan inte få den för 500 så här kommer ett bud på 510 :D

Vad är det för mått på tavlan?
Det skulle jag givetvis skrivit, och har gjort det nu :) . Måttet på tavlan är 90 x 114cm.
User avatar
Kristian Eriksson
Reactions:
Posts: 765
Joined: 27 Jan 2014, 19:54
Location: Skövde
Contact:

Re: Auktion

Post by Kristian Eriksson »

Grattis till Per-Erik Odh som ropade hem denna auktionen! Jag tar kontakt med dig!
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5326
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Auktion

Post by Per-Erik Odh »

Nu har Lennart precis levererat tavlan och den kommer göra sig otroligt bra på väggen i min mancave. Tavlan är kanon och 510 spänn känns nästan som att jag rånat någon. Tack Lennart och jag kan inte med något annat än att sätta in 500 extra till supporterspelaren eftersom jag vet att du skänkte tavlan med insamlingen i tanke.
För er som funderar så klargör jag att Lennart själv sätter in auktionspengarna och lite till.
Än en gång, tack Lennart :)
/Perka
Post Reply