Hemma på Billingehov

Ishockey i allmänhet och Skövde IK i synnerhet
Gunwaldh Johansson
Reactions:
Posts: 6051
Joined: 29 Jan 2014, 17:15

Re: Hemma på Billingehov

Post by Gunwaldh Johansson »

Skövde vann med 9 - 2 mot Mariestad! :-)
Ingvar Persson
Reactions:

Re: Hemma på Billingehov

Post by Ingvar Persson »

Urban Stahel wrote:
Gunwaldh Johansson wrote:
Urban Stahel wrote:U16 har uppvisning mot förorten,4-2 efter första perren.Men dom är löjligt mycket bättre,så jag räknar med att få se möe SIK mål under resten av matchen!
Skövde vann ju borta mot Mariestad med 11 - 1. Så vi får hoppas på något liknande. J18 spelar hemma i morgon mot Karlskrona kl 14. Tänkte försöka se den matchen.
http://stats.swehockey.se/ScheduleAndRe ... rview/6213
7-2 efter 2 per,hade inte miniboisarna haft en duktig målis hade det stått 15-2...![/quot

U16 (Eller barnen som Boisarna kallar dem) är verkligen duktiga. Där finns säkert några som inom ett par år kommer att platsa i A-laget.
Urban Stahel
Reactions:
Posts: 1733
Joined: 30 Jan 2014, 21:35

Re: Hemma på Billingehov

Post by Urban Stahel »

Ingvar Persson wrote:
Urban Stahel wrote:
Gunwaldh Johansson wrote:
Urban Stahel wrote:U16 har uppvisning mot förorten,4-2 efter första perren.Men dom är löjligt mycket bättre,så jag räknar med att få se möe SIK mål under resten av matchen!
Skövde vann ju borta mot Mariestad med 11 - 1. Så vi får hoppas på något liknande. J18 spelar hemma i morgon mot Karlskrona kl 14. Tänkte försöka se den matchen.
http://stats.swehockey.se/ScheduleAndRe ... rview/6213
7-2 efter 2 per,hade inte miniboisarna haft en duktig målis hade det stått 15-2...![/quot

U16 (Eller barnen som Boisarna kallar dem) är verkligen duktiga. Där finns säkert några som inom ett par år kommer att platsa i A-laget.
Har sett dom några matcher nu och blir allt mer imponerad av spelet dom visar upp,mer borde ta sig till gudarnas näste och se dom live!
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Hemma på Billingehov

Post by Per-Erik Odh »

Nu har kansliet bit för bit försvunnit för att ge plats åt den nya isytan. Idag var det bara modulen med ytterdörren kvar.
Är det någon som vet var det nya kansliet kommer att hamna?
/Perka
Göran Strid
Reactions:
Posts: 3768
Joined: 30 Jan 2014, 20:33

Re: Hemma på Billingehov

Post by Göran Strid »

Per-Erik Odh wrote:Nu har kansliet bit för bit försvunnit för att ge plats åt den nya isytan. Idag var det bara modulen med ytterdörren kvar.
Är det någon som vet var det nya kansliet kommer att hamna?
I mellanhuset mellan IFK:s och Skövde AIK:s klubbstuga på Lillegård vid kanten av planerna, har jag hört Hasse berätta någon gång. Där får man låna några rum. Något damlag som har den klubbstugan?
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Hemma på Billingehov

Post by Per-Erik Odh »

Göran Strid wrote:
Per-Erik Odh wrote:Nu har kansliet bit för bit försvunnit för att ge plats åt den nya isytan. Idag var det bara modulen med ytterdörren kvar.
Är det någon som vet var det nya kansliet kommer att hamna?
I mellanhuset mellan IFK:s och Skövde AIK:s klubbstuga på Lillegård vid kanten av planerna, har jag hört Hasse berätta någon gång. Där får man låna några rum. Något damlag som har den klubbstugan?

Skövde KIKs klubbstuga?
/Perka
Göran Strid
Reactions:
Posts: 3768
Joined: 30 Jan 2014, 20:33

Re: Hemma på Billingehov

Post by Göran Strid »

Per-Erik Odh wrote:
Göran Strid wrote:
Per-Erik Odh wrote:Nu har kansliet bit för bit försvunnit för att ge plats åt den nya isytan. Idag var det bara modulen med ytterdörren kvar.
Är det någon som vet var det nya kansliet kommer att hamna?
I mellanhuset mellan IFK:s och Skövde AIK:s klubbstuga på Lillegård vid kanten av planerna, har jag hört Hasse berätta någon gång. Där får man låna några rum. Något damlag som har den klubbstugan?

Skövde KIKs klubbstuga?
Ja, så var det kommer jag ihåg nu! :)
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Hemma på Billingehov

Post by Per-Erik Odh »

Om ni inte har märkt det redan. Ni vet att man numera har tillgång till Wifi på Billingehov. Det är Skövde kommuns öppna gästnät.
Mycket bra att det numer erbjuds :thumbup:
/Perka
Post Reply