SIK-podden

Ishockey i allmänhet och Skövde IK i synnerhet
Post Reply
Rickard Dahl
Reactions:
Posts: 561
Joined: 30 Jan 2014, 22:49

Re: SIK-podden

Post by Rickard Dahl »

Per-Erik Odh wrote:Bättre sent än aldrig men nu är senaste podden avlyssnad. Har ni ändrat något i inspelningen? Ljudet för mig var avsevärt bättre och oavsett om det beror på bättre inspelning eller bättre avspelning så var det kanonbra-
Bra förutsättningar i mitt kök, hehe. ;) Skämt åsido, vi lägger alltid ned mycket tid på soundcheck inför varje avsnitt, denna gång verkar vi ha lyckats extra bra. Dock så jobbar vi på ny utrustning för stunden, vilket förhoppningsvis lär kunna hjälpa oss hålla en hög ljudkvalitet alltjämt.
Emil Ljungberg
Reactions:
Posts: 28
Joined: 08 Oct 2014, 18:29

Re: SIK-podden

Post by Emil Ljungberg »

Podcasten har nu ett eget Twitterkonto, det är där all info kring podcasten kommer först, så vill du ha det senaste så följ oss där! (@sikpodden). Kanske blir lite exklusivt material framöver också, vem vet ;)
Vi spelade in ett avsnitt igår förresten, det längsta avsnittet hittills och vi hade en grymt intressant gäst hos oss. Ofattbart värt att lyssna på kan jag lova! Förhoppningsvis släpper vi den första delen (av två) i veckan :)
Gunwaldh Johansson
Reactions:
Posts: 6051
Joined: 29 Jan 2014, 17:15

Re: SIK-podden

Post by Gunwaldh Johansson »

Emil Ljungberg wrote:Podcasten har nu ett eget Twitterkonto, det är där all info kring podcasten kommer först, så vill du ha det senaste så följ oss där! (@sikpodden). Kanske blir lite exklusivt material framöver också, vem vet ;)
Vi spelade in ett avsnitt igår förresten, det längsta avsnittet hittills och vi hade en grymt intressant gäst hos oss. Ofattbart värt att lyssna på kan jag lova! Förhoppningsvis släpper vi den första delen (av två) i veckan :)
Låter intressant. Bra jobbat.
Marcus Lundgren
Reactions:
Posts: 1569
Joined: 31 Jan 2014, 08:31

Re: SIK-podden

Post by Marcus Lundgren »

Emil Ljungberg wrote:Podcasten har nu ett eget Twitterkonto, det är där all info kring podcasten kommer först, så vill du ha det senaste så följ oss där! (@sikpodden). Kanske blir lite exklusivt material framöver också, vem vet ;)
Vi spelade in ett avsnitt igår förresten, det längsta avsnittet hittills och vi hade en grymt intressant gäst hos oss. Ofattbart värt att lyssna på kan jag lova! Förhoppningsvis släpper vi den första delen (av två) i veckan :)
Har en 2.5 timmars bilresa framför mig imorgon, så första delen till det hade ju suttit fint ;) annars har jag en lika lång tågresa på söndag som det också skulle passa sig till ;)
Emil Ljungberg
Reactions:
Posts: 28
Joined: 08 Oct 2014, 18:29

Re: SIK-podden

Post by Emil Ljungberg »

Ber om ursäkt för att vi inte kunde få ut det förra veckan, men imorgon så! Håll utkik på hemsidan under morgondagen då vi släpper del 1 av avsnitt #18. Missa det inte!! :D
Emil Ljungberg
Reactions:
Posts: 28
Joined: 08 Oct 2014, 18:29

Re: SIK-podden

Post by Emil Ljungberg »

Det senaste avsnittet ligger nu ute, Skövde IKs ordförande Alexander Fornsjö är vår gäst, trevlig lyssning!
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: SIK-podden

Post by Per-Erik Odh »

Tycker att Fornsjö låter både rätt jordnära och förståndig. Kan jag få del två till morgondagens hundpromenad? ;)
/Perka
Emil Ljungberg
Reactions:
Posts: 28
Joined: 08 Oct 2014, 18:29

Re: SIK-podden

Post by Emil Ljungberg »

Per-Erik Odh wrote:
Tycker att Fornsjö låter både rätt jordnära och förståndig. Kan jag få del två till morgondagens hundpromenad? ;)
Tyvärr inte, som du nog märkte. Vet inte exakt när vi släpper del 2 än, vi vill nog låta del 1 gå ett par dagar åtminstone. Kan lova att del 2 är minst lika bra, kanske till och med bättre!
Emil Ljungberg
Reactions:
Posts: 28
Joined: 08 Oct 2014, 18:29

Re: SIK-podden

Post by Emil Ljungberg »

User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: SIK-podden

Post by Per-Erik Odh »

Kul bägge avsnitten med Fornsjö. Han är väldigt positiv och det faktum att han redan nu öppnar för en fortsättning efter sina två år ger trovärdighet åt det.
Jag tycker det är kul att han pratar väl om Hasse.
Nyfiken över vilken tröja som skall hissas vid sextioårsjubileumet. Är det en av våra nyare stjärnor, han har ju uppenbart kontakt med Strålman, eller är det någon historisk stjärna?
/Perka
Emil Ljungberg
Reactions:
Posts: 28
Joined: 08 Oct 2014, 18:29

Re: SIK-podden

Post by Emil Ljungberg »

Marcus Lundgren
Reactions:
Posts: 1569
Joined: 31 Jan 2014, 08:31

Re: SIK-podden

Post by Marcus Lundgren »

Härligt! Har jag något att lyssna på när jag åker bil imorgon :D
User avatar
Kristian Eriksson
Reactions:
Posts: 765
Joined: 27 Jan 2014, 19:54
Location: Skövde
Contact:

Re: SIK-podden

Post by Kristian Eriksson »

Intressant att höra från nyförvärven! Bra jobbat pôjka! Intervjurummet kanske inte var det bästa att spela in på, men det fick en bara att vara mer uppmärsam på vad som sades.
Marcus Lundgren
Reactions:
Posts: 1569
Joined: 31 Jan 2014, 08:31

Re: SIK-podden

Post by Marcus Lundgren »

Intressant att Blomberg var den som lät blygas, när jag enligt folk med insyn hört att han är den som tjatar på mest av alla :D har för övrigt också hört att det är ett riktigt bra gäng i år!
Post Reply